Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
StayForLong
Anmeldt 7. desember 2018 via mobile enheter

Flotte golfbaner på dagen, Spa mellom rundene, baren på kvelden. Store flotte rom, fantastisk service. Har hatt en uke med fantastiske opplevelser. Kan anbefales på det sterkeste, var skeptisk til Tyrkia, men skal helt klart tilbake

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Golfentusiast
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Golf Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Dear Golfentusiast,

We want to thank you for making such a nice review about our hotel! İt's making us very happy to see that you enjoyed your time here with us. We would love to welcome you once again and prepare you an unforgettable holiday.

Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Dette er min 3 gang til dette fantastiske stedet. Super service, smilende og dyktige ansatte, flotte og velpleide baner, deilig mat og nydelige omgivelser. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ha alt på ett sted, golf, bading og god mat.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, yvonnehY5216FW
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Golf Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Dear Yvonne H,

We would like to thank you very much for taking time to write a review about our hotel. With pleasure we will share your commendation with our staff and we are very happy to read that you consider to come back a fourth time. We are waiting for you!

Warm regards,

Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Fjerde året vi er her og alt tipp topp som vanlig! Banene, maten, besøk på piren etter en herlig/krevende golfrunde. Takk Gengiz for perfekt service som vanlig på 17 mai med is og pølser på hull 9.

Stedet Anbefales på det varmeste!

Takk, irenegranuma
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Golf Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2018

Dear Irene Granum A,

Warm regards,

Anmeldt 22. mai 2018

Da har jeg nok engang vært på Sueno Golf hotellet. 8 damer sammen i en hel uke her.
Fantastisk med to baner, Pines og Junes, rett ut fra hotellet, herlig personale og god service. Full tilgang til alle fasiliteter på Sueno De Luxe nedforbi. Guest relation sjef, Gengiz, hjelper med alt du kan tenke deg, herlig :)

Romtips: Spiller du golf, er "golfview" rom å foretrekke, hullene 9 og 18 kan ses på begge banene.
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, toneo55
Cengiz G, Halkla İlişkiler Müdürü på Sueno Hotels Golf Belek, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. mai 2018

Dear toneo55,

Thank you so much for taking the time to leave a review for our hotel. Its great to hear that you have visited us on many occassions and that you enjoyed great service from our staff. All our employees work really hard to ensure our guests have a happy holiday. We will certainly pass on your regards to our guest relations manager, Cengiz.
We shall look forward to seeing you again on one of your many visits, and can't wait to Show you our wonderfull hospitality once more.
Thank you again.

Anmeldt 21. mai 2018

Det var 2 år siden siste gang vi var her på Sueno. Forventningene var høye og vi ble ikke skuffet. Hovedmålet for oss var golf og her skuffet ikke de 2 banene som Sueno har å by på. Ikke noen store endringer på banene men vedlikeholdet var bedre og det var ryddig og god stand på greener, fairway, bunkere og røffer. Det eneste som var å utsette på banene var alle nedslagsmerkene på greenene men det må gjestene ta skylden for.
Det var gjort en veldig viktig endring. Birdie bar var gjort om til lunsj restaurant og var nå inkludert i "all inclusive" pakken noe som var veldig positivt. Servicen i barer og restaurant var bedre enn tidligere.
Golfhotellet "lider" litt av De Lux hotellet da mange tar middagen der og du må dit for underholdningen så golfhotellet er litt "dødt" på kvelden.
Piren ble også flittig brukt på ettermiddagen til en avkjølende dukkert og soling.
Dette blir nok ikke siste besøk til Sueno.

Romtips: Golfutsikt er å anbefale
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, PGal0re

Dear PGal0re,

we want to thank you for making such a nice review about our hotel! İt's making us very happy to see that you enjoyed your time here with us and maybe you will think about us again when you are going to book your next golf holiday. We would love to welcome you once again and prepare you an unforgettable holiday.