“Vegetarvennlig, og veldig god mat”
Anmeldelse av Piatsa Michalis

Piatsa Michalis
Vurdert som nr. 3 av 22 Restauranter i Potos
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29. september 2017

Her var det masse godt å velge i for en vegetarianer. Spiste her hele 3 ganger i løpet av en uke. Rolig fin atmosfære og veldig hyggelig service. Veldig koselig sted med atmosfære og for en mat. NAM

Takk, Bjørg W

Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Med en fin beliggenhet fristet det med et besøk , vi bestilte kebab som besto av et spyd med grillet farse . Tilbehør var ristet loff dynket i sitron med tomat på toppen og tzatziki. Gode smaker ,men litt kjedelig. Kelneren vår var treg, uoppmerksom og lite inntressert i å betjene oss etter at bestillingen var gjort. Ventet 1/2 time på regningen .

1  Takk, Reiseglad41
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Restaurant med nydelig mat og flott atmosfære rett ved stranden. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme. Vi likte spesielt hvor godt de tok imot de 3 småbarna i familien og tok hensyn til deres behov. Potos beste restaurant av de vi besøkte!

Takk, Adventurer673926
Anmeldt 14. august 2017 via mobile enheter

Spiste her to ganger i løpet av vår ferie. Prøvde pizza, spaghetti bolognes, kylling souvlaki, gresk salat og moussaka. Alt smakte nydelig. Dessert til alle på huset etterpå. Betalte rundt 50 euro for to voksne, to barn, brus, øl og vin.

Takk, Sjasmin
GreeceMichalis, Owner på Piatsa Michalis, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2017

Dear Sjasmin,

Thank you very much for taking time to share your dining experience at our restaurant.
Thank you for visiting our restaurant!
We are glad you had a pleasant experience.

Looking forward to seeing you again!

Kind regards,

Pagkalos Michalis

Anmeldt 11. juli 2017 via mobile enheter

Vår familie på 4 hadde en fin opplevelse her. Restauranten ligger rett ved stranden med utsikt ut over sjøen. Den store menyen byr på mange greske spesialiteter, og maten er laget av ferske, fine råvarer og nydelig presentert. Rause porsjoner. Vi kunne bestille alt fra menyen som halv porsjon til barna for litt redusert pris. Svært vennlig personale og hyggelig stemning. Rent og pent på toalettene. Hit kommer vi tilbake før ferien er over!

Takk, Reisepilda

Reisende som så på Piatsa Michalis, så også på

Har du vært i Piatsa Michalis? Del dine erfaringer!