“Lunch”

Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Potos
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 7. juli 2018 via mobile enheter

Deilig mat til en god pris. Vi spiste en enkel lunch, men ble oppvartet som vi var grever. Anbefaler denne restauranten på San Antonio Beach.

Takk, Stein_Nost

Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Etter en lang gåtur kom vi frem. God mat og god service. Alle var fornøyde med kvelden. Maten kom raskt og de var hyggelige

Takk, sarahelenegundersen
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Restaurant med vakker beliggenhet ved stranden. Restauranten var veldig fin og betjeningen svært behjelpelig. Flott lekeplass for barn på baksiden av restauranten. God mat og avslappet atmosfære. Bør oppleves!

Takk, Adventurer673926
Anmeldt 2. oktober 2016 via mobile enheter

Spiste middag. Bra utvalg på menyen. Hyggelig betjening som tok godt vare på oss. En fantastisk god dessert. Fikk tilbud om å bli kjørt hjem til hotellet

Takk, KariElisabeth
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Ypperlig mat og upåklagelig service, kommer gjerne igjen hit :) betjeningen var innbydende og maten smakte fortreffelig.

Takk, Nicolai H

Reisende som så på San Antonio Beach Restaurant, så også på

Har du vært i San Antonio Beach Restaurant? Del dine erfaringer!