“Lunsj og middag”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Nydelig mat. Vi spiste scampi, gyros og spagetti/ bolognesesaus til barn . Alle var veldig fornøyd . Mange gjester her. Første besøk, måtte vi vente en stund , før vi fikk bord . Det gikk raskere gang nummer 2. Hyggelig betjening . Kan anbefales.

Takk, Anett G

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Taverna Irene ligger ved enden av stranda. Vi bestilte gresk salat, zsatsiki, beste hvitløksbrød vi har fått, med litt div tilbehør. Lammekoteletter som smakte nydelig, bakt i ovnen med poteter. Alt servert av Iannis, frodig og meget hyggelig og serviceinnstilt kelner.
Et sted som trygt kan anbefales

1  Takk, BearTrondheim
Anmeldt 29. september 2017

Gå hit tidlig på kvelden. Ble fort fult. Her presset de inn så mye folk som mulig. Typisk gresk koselig taverna stil.
Ikke mye vegetarmat å velge mellom, men vil fremheve frityrstekt grønnsaker. Dette var godt, Tror dette er stedet å gå om du liker fisk og skalldyr. Bra service.

Takk, Bjørg W
Anmeldt 15. september 2017

Vi havnet her ved en tilfeldighet. Meget hyggelig dame som tok i mot oss begge gangene vi var der. Vanlig billige priser. Servering på stranda der det er sandbunn!

Takk, Ingunn B
Anmeldt 27. august 2017 via mobile enheter

Skuffende gyros og altfor mange bier. Betjeningen var så travle at de hadde lite tid til oss. Måtte be om regningen flere ganger osv. Ellers fin restaurant med flott beliggenhet ved stranden.

Takk, Adventurer673926

Reisende som så på Taverna Irene, så også på

Thasos, De nordøstlige egeiske øyer

Har du vært i Taverna Irene? Del dine erfaringer!