“Både bra og dårlig gjennom kvelden”
Anmeldelse av Puro Restaurante

Puro Restaurante
Vurdert som nr. 1 av 4 Restauranter i Penhas de Saude
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde ganske store forventninger til kvelden etter fine anmeldelser på Trip Advisor, men dessverre var det en del som ikke var godt nok denne gang. Forretten med reker og brød var meget bra. Vi ble anbefalt å bestille dagens hovedrett som var T-bone steak og vi fulgte rådet. Steaken var særdeles seig og pga det helt uspiselig. Vi prøvde virkelig å håpte det ble bedre etterhvert men det var bare helt håpløst. Vi ble tilbudt ny rett uten diskusjoner og servicen rundt dette var bra. Kjøtt medaljongene vi da fikk var meget bra.

Vi sto over dessert og ba om regningen to ganger og det gikk ca. 20 minutter før den kom til bordet. Det var synd at avslutningen på service var så dårlig når de tross alt hadde håndtert bytte av hovedrett på en fin måte.

Meget koselig lokale med kul beliggenhet, med mulighet for bord med god utsikt.

1  Takk, Norw50
RA, Proprietário på Puro Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2021

Dear Client.
Thank you in advance for visiting and sending your comment. We are very sorry that the restaurant has not exceeded your expectations. We work daily to achieve our main objective, the complete satisfaction of our customers.
We hope you visit us again. Compliments.
Pure Restaurant Management

Anmeldt 26. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Anmeldt 31. mai 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2021
RA, Proprietário på Puro Restaurante, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juni 2021

Anmeldt 28. desember 2020 via mobile enheter

Dato for besøk: desember 2020

Har du vært i Puro Restaurante? Del dine erfaringer!