Agoda.com
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 3. mai 2021

Fantastisk plass med fine og moderne leiligheter. Rent og pent, og super service av Espen som ordnet så vi hadde en minnerik helg som en større vennegjeng med små barn. Badstuen ble flittig brukt og sto alltid klar når vi ønsker. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: april 2021
Takk, 397idad
Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Vi var på helgetur her i overgangen april-mai. Vi var 10 voksne og 3 barn og hadde 3 leiligheter og tilgang til badstu/badenaustet.
Leilighetene er veldig ryddige og rene med alt nødvendig utstyr.
Kjempefin utsikt.
Alt var gjort flott til rette for både voksne og barn med gjennomgående god service og hjelp fra manager Espen.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 142miah
Anmeldt 15. mars 2021 via mobile enheter

Ble møtt av en hyggelig vert som viste oss rundt.
Vi leide en flott leilighet med stilrent design, myk seng, alt vi trengte av kjøkkenutstyr, utsikt over havet. Det knirket noe i gulvet da vi gikk over det, men det har sin sjarm det også. Leilighetene ligger så langt ned i fjæra som man kan komme og det er en rolig landevei på øversiden. Lite trafikk, få naboer og stillhet slik at du hører kun bølgene når du legger deg.
Vi booket både jacuzzi og badstu som sto klar til oss på kvelden. Det ligger i et bygg rett ved leilighetene og også dette ligger helt nedi fjæra. Vi kom til tente lys rundt omkring ved jacuzzien og badstua og det sto klar en bakke med snø som vi kunne legge f.eks flasker i slik at det holdt seg kaldt.
Jeg hadde lyst til å ta et isbad, men var litt redd for mørket mot havet. Verten ordnet en lyskaster som lyste ned mot havet og dermed ble det isbading før man sprang inn i badstua. Anbefales. Er en opplevelse i seg selv. Du kan forresten booke kun badstu/jacuzzi uten å booke overnatting.
I området er det flotte turmuligheter både for fjelltur, langs fjæra og på havet. Vi hadde med oss kajakk og padlet fra Buvik til Marsletta. Fin tur på ca 3 km en vei.
Hvis man er en gruppe på x antall personer har de et eget rom med kjøkken/spisestue, også dette ved fjæra. Tenker det må være perfekt for jobbturer, bursdager, sommerfester, utdrikkingslag etc. Store glassdører kan åpnes slik at man er helt nær havet samtidig som man sitter under tak og blir servert mat av innleid kokk.
Vi overnattet lørdag til søndag, senket skuldrene, slappet av, lyttet til bølgene og fikk kvalitetstid sammen.
Takk for super service. Vi følte oss veldig velkomne

Dato for oppholdet: mars 2021
Takk, Elin S
Anmeldt 24. februar 2021 via mobile enheter

Jeg og min sønn på 9 år anbefaler stedet på det varmeste! Stedet ga ro i sjela for den voksne og sønnen storkosa seg, barnevennlig og fint.
Saunaen lå perfekt for både isbading, snøbading og varmet nydelig. Flotte omgivelser og natur rundt stedet gir muligheter for aktive ferier eller bare koseferier med ro.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, camizala
Anmeldt 12. august 2020

Vi leide hele Buvik Sea Lodge til et utdrikningslag med 16 jenter. Veldig rent og delikat inne i leilighetene og verten stod klar og ønsket oss velkommen. Spa- avdelingen var perfekt med utsikt over havet fra alle rom/soner. Vi badet i havet og koste oss i den nydelige badstuen og jacuzzien i timesvis. Utover ettermiddagen kunne vi kjenne duften av kveldens middag fra steinovnen inne i restauranten. Vi hadde ønsket oss "gresk aften" og det fikk vi til gangs! Autentisk og fantastisk god mat med kokk og servitør i toga for anledningen. Restauranten er i tilknytning til spa-avdelingen og også der fikk vi sitte med utsikt over havet. Kan ikke få anbefalt dette stedet nok!!

Romtips: Alle leilighetene har samme utsikt og stor balkong
Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 313marlenl