Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Priceline
Gratis avbestilling frem til 13.08.21
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dette er en tidligere institusjon som tilbyr overnatting for betalende gjester. Mulig at senger er byttet på rommene ellers er de slik de var når det fungerte som institusjon. Ser forsåvidt rent ut på rommene, med unntak av badet hvor sluket trolig ikke var rengjort på veldig lang hvilket lett kunne medføre oversvømmelse på baderommet. Det hang en beaten tom såpedispenser ved vasken, men ingen andre baderomsartikler. Det var veldig lytt mellm rommene. Frokosttallerkener ble servert i diverse rom. Gode senger, men begrenset med lesekamper. Enkel standard til en rimelig pris.

3  Takk, Norway1961
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ligg unna! Fikk denne meldinga på vei dit;

Vi er overbooket på Isfjorden m med mange rom i dag 15.07! Vi beklager på det sterkeste! Du MÅ finne noe annet! Det hjelper IKKE å ringe oss, eller å dra til oss, da det er enormt overbooket!! Vennligst asap finn et annet sted, vennligst let nå! Ps! Du får sevsagt pengene tilbake/blir ikke belastet! Mvh Isfjorden

3  Takk, 199mariusk
Anmeldt 4 uker siden

Anmeldt 10. juni 2021 via mobile enheter

Romtips: Avoid the place.