Orbitz.com
Travelocity
Priceline
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom dit kl 14.30 og ble møtt av en lapp på døra der det sto lignende: «Husk, vi har ikke innsjekk før kl16.00. Ikke kom tidligere for vi har mange rom å vaske. Dette står i reservasjonen din.»
Ok tenkte jeg, dette var jo en koselig velkomst..ehh nei. Når vi kom inn 16.03 så satt det en herremann og så på oss, sa hei og hva heter dere…han tittet på oss over brillene sine. Vi sa navnet og fikk beskjed om at nøkkel sto i døra. Greit nok. Låser oss inn og får et bittelite sjokk..dette var ikke bra.
Jeg skulle på toalettet, men klarte ikke lukke skyvedøra uten hjelp fra kjæresten. Vi måtte være to for å igjen døra. En litten ltterkrampe der
Vi så rett inn på alle rom som var i samme etg, kunne nesten se oss selv i deres speil på veggen.

Ingen tv på rommet. Ikke engang et bilde på veggen. Kjempe lytt ut i gangen og der satt det jo folk i korridoren.
Dette er nemlig et nedlagt sykehjem og det bærer preg av sykdom..
Personalet så ikke på oss. Frokosten var forferdelig, grønne egg og tørt sanwich brød.
Men takk for oss. Senga var helt ok, det samme med dyna. Jeg føler meg litt slem, men til den prisen burde de klare å gjøre det litt hyggelig.

Takk, Marianne N
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dersom man bare trenger et sted å sove , er det helt greit. Veldig enkel standard , linolium på gulvene, bar preg av at det har vært et gammelt gamlehjem. Sengene var veldig gode. Lang kø til frokostbuffet pga det var i et lite rom men matutvalget var enkelt men godt.

Takk, heidichristine0
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Lå der 2 døgn og synes det var veldig bra, hyggelig betjening.

Rommene var enkle og greie. Frokostbuffeen var bra.
Utsikten er i verdensklasse med fjellene rundt og utsikt rett mot Nesaksla og Romsdalsgondolen.

Prøvde Pizzaen der hos Pizzaduck og den var også veldig bra.

Romtips: Kan bli litt kø under frokostbuffeen.
Takk, Lars Thomas H
Anmeldt 2. juli 2021

Etter å ha lest tidligere anmeldelser må jeg si at jeg er veldig positivt overrasket. Her finnes alt man trenger. Supertrivelige folk som jobber her, rommene er bra (tror det har vært pusset opp i vinter?), og frokosten ute med utsikt mot alle fjelltoppene gjør dette til Norges fineste frokostsal.

Så hvis man ikke forventer seg et luksushotell med Spa og

1  Takk, benniborg12345
Anmeldt 28. juli 2020

Vi visste at stedet presenterte seg som et motell. Siden vi også visste at stedet slett ikke lå ved en motorvei, men derimot i skogkanten, var vi forberedt på at "motell" skulle forstås som at dette var et enklere sted enn et hotell.

Sånn sett levde stedet opp til forventningene. Rommene er enkle, og litt spartansk møblert. Men vårt rom var rent. Badet er stort, men enkelt(!) Det var selvsagt ikke hotelluksus som minibar og TV, men det hadde vi heller ikke bruk for.

Det var en stor og behagelig seng på rommet, to stoler og et lite bord. Det var det vi trengte.

Men velkomsten var ikke så mye å skryte av!

I informasjonen fra hotels.com var gikk det klart frem at det ikke var resepsjon på stedet og at vi måtte ringe for å få beskjed om innsjekking. Telefonnummeret som var oppgitt gikk til et firma i Oslo... Da vi fant nummeret til motellet og slo dette, ringte og ringte det, inntil forbindelsen ble brutt - gang på gang. Da gikk vi inn der vi antok at hovedinngangen var.

Og der satt det en mann med en PC, mange lister og en telefon. Telefonen ringte i ett sett, og da skjønte vi hvorfor forbindelsen ble brutt. Han bare brøt forbindelsen, gang på gang...

Vi presenterte oss og han fant oss på listen. "To personer?", "Ja", svarte jeg, "og en hund". Det hadde ikke han fått beskjed om. Neivel, men jeg hadde valgt stedet fordi hunder var velkomne og jeg hadde anført det i bestillingen til hotels.com. Han var like påståelig. Jeg hadde ikke gitt beskjed!! Han ba meg til og med om å ta en titt i hans system.

Ikke et ord om at "det er likevel ikke noe problem". For det var altså ikke noe problem. "Men hunden må være i bur!"

For en kontrast til de tre overnattingsstedene vi hadde valgt i Geiranger, Ålesund og Kristiansund. Her var vår hund hjertelig velkommen, på rommet, i baren, foran peisen og nesten overalt ellers.

Dette kunne vært håndtert veldig mye bedre. "Kunden har alltid rett" er kanskje en floskel, men denne gangen hadde stedet scoret ekstremt mye høyere på en smule ydmykhet. Han kunne f.eks. ha sagt noe i retning av at "det har dessverre ikke vi fått beskjed om, men det er ikke noe problem. Hunden er velkommen til oss". Så kunne han ha bedt oss om å bruke buret.

I utgangspunktet ville vi gjerne ha anbefalt stedet til de som er som oss, som denne gangen bare ønsket et enkelt overnattingssted for to voksne og en hund. Men når han som fronter motellet svikter så til de grader, ville jeg ha oppsøkt et annet sted. Dessuten smitter nok dette også over på de øvrige som jobber her.

Isfjorden som sted er likevel riktig trivelig. Men det er ingen grunn til å kjøre helt opp til motellet...

2  Takk, TravelingFromNorway