Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vær oppmerksom på at dette stedet tidligere har vært sykehjem, noe du også får følelsen av når du er der. Toalettet så ikke ut som hadde vært gjort rent når vi kom. Restauranten serverer bare pizza. Til frokost får du kokte egg men de er til gjengjeld grønne og steinharde. Sengene var derimot bra å ligge i. Et billig alternativ hvis du ikke er så nøye på standarden. Er ikke så mye å finne på i nærheten av motellet. Da må du inn til Åndalsnes.

Takk, Svenn Tore W
Anmeldt 28. juli 2021

Ble møtt av en lite serviceinnstilt mann i resepsjonen og fikk rom. Første rommet virket ikke doen, fikk nytt rom. Andre rommet virket ikke doen. Tredje rommet virket doen, men der var det seigt på golvet. Nå orket vi ikke klage mer for det var ingen av romma vi hittil hadde sett som var noe reinere. Hele stedet bar preg av å vært et sykehjem, og det var lite som var bytta ut eller endret på virket det som. Vinen som fulgte kan beskrives å være på kokepunktet! Vil anbefale å ikke ha den lagret oppå kjøleskapet, det vil nok bedre temperaturen betraktelig! Ja ja, ølen var visst kald og god for de som liker det...
Frokost dagen etter bestod av et kjedelig utvalg mat og grønne egg. På den positive siden var det ei kjempehyggelig dame som fikset nistepakke til samboeren som skulle ut og gå før frokosten dag etterpå! Hun var også kjempehyggelig når hun serverte pizza og ryddet ute.
Vi følte oss litt gamle der vi satt i gangen og spilte kort utpå kvelden, en liten forsmak på hvordan livet på sjukeheimen blir! Får bare håpe pleierne er bedre enn hotellpersonalet var her! To stjerner gis ene og alene på grunn av den hyggelige damen med nisten!

1  Takk, Englepus
Anmeldt 24. juli 2021

Hotellet tok oss ikke godt i mot! Jeg og kjæresten fikk et rom ved der vi spiser frokost og det var bråkte til alle tider. Om morningen så hører du to ansatte som krangler om noe utafor rommet våres. Så er det alltid en utlandsk dame i frokosten som stresser og løper rundt. Frokosten var heller ikke så bra. Eggene var ekle det samme gjelder kaffen og det var tørre brød. Kjæresten min tåle ikke gluten så det var ikke så mange utvalg for han. En ting til! Om morningen så kan de ansatte dempe seg og heller kjefte på hverandre et anna sted enn der gjestene sover. Det er grei sted hvis du ska være der en døgn men som opphold så anbefaler jeg ikke!

Takk, G6927HImartineb
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom dit kl 14.30 og ble møtt av en lapp på døra der det sto lignende: «Husk, vi har ikke innsjekk før kl16.00. Ikke kom tidligere for vi har mange rom å vaske. Dette står i reservasjonen din.»
Ok tenkte jeg, dette var jo en koselig velkomst..ehh nei. Når vi kom inn 16.03 så satt det en herremann og så på oss, sa hei og hva heter dere…han tittet på oss over brillene sine. Vi sa navnet og fikk beskjed om at nøkkel sto i døra. Greit nok. Låser oss inn og får et bittelite sjokk..dette var ikke bra.
Jeg skulle på toalettet, men klarte ikke lukke skyvedøra uten hjelp fra kjæresten. Vi måtte være to for å igjen døra. En litten ltterkrampe der
Vi så rett inn på alle rom som var i samme etg, kunne nesten se oss selv i deres speil på veggen.

Ingen tv på rommet. Ikke engang et bilde på veggen. Kjempe lytt ut i gangen og der satt det jo folk i korridoren.
Dette er nemlig et nedlagt sykehjem og det bærer preg av sykdom..
Personalet så ikke på oss. Frokosten var forferdelig, grønne egg og tørt sanwich brød.
Men takk for oss. Senga var helt ok, det samme med dyna. Jeg føler meg litt slem, men til den prisen burde de klare å gjøre det litt hyggelig.

Takk, Marianne N
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dersom man bare trenger et sted å sove , er det helt greit. Veldig enkel standard , linolium på gulvene, bar preg av at det har vært et gammelt gamlehjem. Sengene var veldig gode. Lang kø til frokostbuffet pga det var i et lite rom men matutvalget var enkelt men godt.

Takk, heidichristine0