Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på motellet i to dager og opplevde et hyggelig personale som sto på for at vi skulle trives. Motellet er et gammelt sykehjem og har et noe institusjonelt preg som kunne vært brutt med noe mere bilder på veggene. Motellet er derimot rent og virker nyoppusset. Fantastiske senger og en stor have med masse sitteplass. God pizza kan bestilles i baren. God nok frokost. Vi valgte overnattingsstedet fordi vi ønsket et billigere alternativ i Åndalsnes. Det ble et godt valg

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Frankb0103
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Resepsjonen var tom, (måtte spørre personell om ha sjekke in) vi gikk i restauranten som var veldig trang og hadde ingen ting på menyen.. De skrøyt av pizzaen sin på nettet, men når vi bestilte smakte den smakløs pannekake. Noe av det verdste

Romtips: Spis ute i byen og ikke i restauranten..
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Pioneer63005347808
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vær oppmerksom på at dette stedet tidligere har vært sykehjem, noe du også får følelsen av når du er der. Toalettet så ikke ut som hadde vært gjort rent når vi kom. Restauranten serverer bare pizza. Til frokost får du kokte egg men de er til gjengjeld grønne og steinharde. Sengene var derimot bra å ligge i. Et billig alternativ hvis du ikke er så nøye på standarden. Er ikke så mye å finne på i nærheten av motellet. Da må du inn til Åndalsnes.

Takk, Svenn Tore W
Anmeldt 28. juli 2021

Ble møtt av en lite serviceinnstilt mann i resepsjonen og fikk rom. Første rommet virket ikke doen, fikk nytt rom. Andre rommet virket ikke doen. Tredje rommet virket doen, men der var det seigt på golvet. Nå orket vi ikke klage mer for det var ingen av romma vi hittil hadde sett som var noe reinere. Hele stedet bar preg av å vært et sykehjem, og det var lite som var bytta ut eller endret på virket det som. Vinen som fulgte kan beskrives å være på kokepunktet! Vil anbefale å ikke ha den lagret oppå kjøleskapet, det vil nok bedre temperaturen betraktelig! Ja ja, ølen var visst kald og god for de som liker det...
Frokost dagen etter bestod av et kjedelig utvalg mat og grønne egg. På den positive siden var det ei kjempehyggelig dame som fikset nistepakke til samboeren som skulle ut og gå før frokosten dag etterpå! Hun var også kjempehyggelig når hun serverte pizza og ryddet ute.
Vi følte oss litt gamle der vi satt i gangen og spilte kort utpå kvelden, en liten forsmak på hvordan livet på sjukeheimen blir! Får bare håpe pleierne er bedre enn hotellpersonalet var her! To stjerner gis ene og alene på grunn av den hyggelige damen med nisten!

1  Takk, Englepus
Anmeldt 24. juli 2021

Hotellet tok oss ikke godt i mot! Jeg og kjæresten fikk et rom ved der vi spiser frokost og det var bråkte til alle tider. Om morningen så hører du to ansatte som krangler om noe utafor rommet våres. Så er det alltid en utlandsk dame i frokosten som stresser og løper rundt. Frokosten var heller ikke så bra. Eggene var ekle det samme gjelder kaffen og det var tørre brød. Kjæresten min tåle ikke gluten så det var ikke så mange utvalg for han. En ting til! Om morningen så kan de ansatte dempe seg og heller kjefte på hverandre et anna sted enn der gjestene sover. Det er grei sted hvis du ska være der en døgn men som opphold så anbefaler jeg ikke!

Takk, G6927HImartineb