eDreams
FindHotel
Orbitz.com
Anmeldt 12. august 2021

I reservasjonen står det, dersom ankomst etter kl 22 må man ringe og en resepsjonist vil ta imot gjestene.
Vi ringte i 18-19 tiden, da vi innså at vi ikke rakk frem før ca kl 24.
vi måtte ringe ca 10 ganger, før tlf ble besvart av en lite Service innstilt mann. Svaret var at ingen var interessert i å hjelpe oss etter kl 22. ingen ville stå overtid. jeg prøvde å forklare situasjonen, og hvordan vi kunne løse dette. Vi hadde ingen noen annen mulighet. Alt var utsolgt flere timer omkrets, og resten av turen ville da bli ødelagt om vi hadde måtte kjøre tilbake flere timer. Han var IKKE interessert i noen form for løsning, og ville ikke høre. Kalte meg flere ufine ting.
Resepsjonisten (som viste seg å være daglig leder og eier av hotellet), la på tlf 2 ganger midt i en setning. Ringte meg opp igjen for å poengtere at jeg var en arrogant kunde han ikke ønsket på sitt hotell og la på igjen.
Han sendte meg flere ufine sms.
Det hele endte med, at jeg fant ei dame via Kjente som var på ferie i nærheten, og hun var så snill og hente nøkkelen for oss. Utrolig nok gikk "daglig leder" med på det. Hvor jeg etterpå fikk en sms hvor han poengtere hvor snill hun var, hvor stygg jeg var, og at han hadde prøvd å kansellere min booking men ikke klart det. Han prøvde på feil booking selskap.

Jeg har aldri noensinne møtt en mindre service innstilt mann, frekk og arrogant. Hvor han prøver å vinkle dette som at jeg var problemet. Jeg var kun ute etter å finne en løsning, men ble skjelt loddrett ut.

Jeg prøvde å kontakte han på mandag og tirsdag for å få navn på eier, ikke daglig leder. Ikke svarte han.
Firmaet er ikke registrert på proff eller Brønnøysund reg, under isefjorden turisthotell. Virkelig mistenkelig hva slags sted dette er.
Jeg fant ut via en tilfeldig person i nærheten, at "daglig leder" var eier også.
Jeg har kontaktet hotels.com og vedlagt all dokumentasjon. Di var svært imøtekommende, og saken taes videre.

Hotellet er ett nedslitt sykehjem, som aldri skulle hatt benevnelsen "hotell".

Takk, 83meretee
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi bodde på motellet i to dager og opplevde et hyggelig personale som sto på for at vi skulle trives. Motellet er et gammelt sykehjem og har et noe institusjonelt preg som kunne vært brutt med noe mere bilder på veggene. Motellet er derimot rent og virker nyoppusset. Fantastiske senger og en stor have med masse sitteplass. God pizza kan bestilles i baren. God nok frokost. Vi valgte overnattingsstedet fordi vi ønsket et billigere alternativ i Åndalsnes. Det ble et godt valg

Takk, Frankb0103
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Resepsjonen var tom, (måtte spørre personell om ha sjekke in) vi gikk i restauranten som var veldig trang og hadde ingen ting på menyen.. De skrøyt av pizzaen sin på nettet, men når vi bestilte smakte den smakløs pannekake. Noe av det verdste

Romtips: Spis ute i byen og ikke i restauranten..
Takk, Pioneer63005347808
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vær oppmerksom på at dette stedet tidligere har vært sykehjem, noe du også får følelsen av når du er der. Toalettet så ikke ut som hadde vært gjort rent når vi kom. Restauranten serverer bare pizza. Til frokost får du kokte egg men de er til gjengjeld grønne og steinharde. Sengene var derimot bra å ligge i. Et billig alternativ hvis du ikke er så nøye på standarden. Er ikke så mye å finne på i nærheten av motellet. Da må du inn til Åndalsnes.

Takk, Svenn Tore W
Anmeldt 28. juli 2021

Ble møtt av en lite serviceinnstilt mann i resepsjonen og fikk rom. Første rommet virket ikke doen, fikk nytt rom. Andre rommet virket ikke doen. Tredje rommet virket doen, men der var det seigt på golvet. Nå orket vi ikke klage mer for det var ingen av romma vi hittil hadde sett som var noe reinere. Hele stedet bar preg av å vært et sykehjem, og det var lite som var bytta ut eller endret på virket det som. Vinen som fulgte kan beskrives å være på kokepunktet! Vil anbefale å ikke ha den lagret oppå kjøleskapet, det vil nok bedre temperaturen betraktelig! Ja ja, ølen var visst kald og god for de som liker det...
Frokost dagen etter bestod av et kjedelig utvalg mat og grønne egg. På den positive siden var det ei kjempehyggelig dame som fikset nistepakke til samboeren som skulle ut og gå før frokosten dag etterpå! Hun var også kjempehyggelig når hun serverte pizza og ryddet ute.
Vi følte oss litt gamle der vi satt i gangen og spilte kort utpå kvelden, en liten forsmak på hvordan livet på sjukeheimen blir! Får bare håpe pleierne er bedre enn hotellpersonalet var her! To stjerner gis ene og alene på grunn av den hyggelige damen med nisten!

1  Takk, Englepus