Agoda.comUSD 67
TripadvisorUSD 67
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Besøkte Gjerdset i slutten av juni 2021. Vi hadde «stor hytte» og var fire personer. Hytta holdt ok standard, men badet hadde fuktskader og burde vært renovert.

Det var ikke tv i hytta, og avstanden til vannet var lang. I tillegg var det reklamert med badestamp, men denne var i ustand.
Inn- og utsjekk gikk sømløst, men etter oppholdet ble vi tilsendt en mail hvor vi ble oppfordret til å legge igjen 10/10 anmeldelse mot at vi skulle motta en oppmerksomhet i posten. Dersom vi hadde en dårlig opplevelse skulle dette rapporteres via melding. Mulig dette er normal praksis, men da må man ta anmeldelsene av stedet med en klype salt.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, mariusm948
Anmeldt 19. september 2020 via mobile enheter

Vi ankom ganske sent fredags kveld, men fikk likevel suveren service. Nydelig beliggenhet i vakker natur. Vi leide tønnehytte som var veldig sjarmerende og praktisk - og sanitærannlegget var opp ei trapp. Lite minus at det ikke var belyst, men det løste seg med lommelykt. Passe avstand inn til Åndalsnes, og mengder med turmuligheter i nærheten. Kommer helt sikkert tilbake.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ingerlisevold
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nydelig utsikt. Bra utstyrt hytte med to soverom, men mangla vinåpner! Denne kom imidlertid eier med da vi ringte og sa fra. Fikk også låne hårføner. Litt «slitent» møblement og interiør, kjøl/fryseskap som var ødelagt sånn st matvarene ble frossen over natta.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, tosorl
Anmeldt 27. mai 2017

Nå hjalp det selvsagt at da vi ankom stedet, så var det i nydelig solskinn, og endelig sommertemperaturer. Helt grei hytte, og veldig fint med fasiliteter som badestamp, grillmuligheter, kanoer, båt, padlebåter, og alt dette til fri benyttelse for gjester på feriesenteret. Veldig trivelig og hjelpsomt personell. Takker for en fin overnatting i flott natur.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Vebjorn64
Anmeldt 27. juni 2016

Leide en mini hytte (tønne-hytte). Enkelt, men nytt rent og pent. Praktisk innredet. Flott utsikt. Et lite minus at det i fellesanlegget ikke var egen vask for tannpuss etc. Kun vask inne på toalettet.

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, Turisten1959