Morro for hele familien

Veldig lett å få til. Ikke spesielt tungt. Rimelig enkelt å løfte dresinen av banen, men viktig å... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
Jens Petter S
Tønsberg, Norge
En opplevelse for hele familien!

Flott tur for store og små. Våre barn er i slutten av tenårene, men storkoste seg langs den... les mer

Anmeldt 23. juli 2021
Knugen11
Nøtterøy, Norge

Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Dresinsykling falt i smak og var en morsom aktivitet for både voksne og tenåringer. Vi fikk med lunchboks fra Veggli vertshus og rastet ved en av de idylliske stasjonene. Det er ikke spesielt tungt å sykle dressin så vi kom oss flere mil avgårde i løpet av en formiddag. Man bør leie dresin for minimum en halv dag.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Marianno71
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Prøvde dresin for første gang
Vi bestilte med lunch meny som visste seg å være nydelig spekemat.
Turen gikk til Kravikfjorden. Første stasjon etter to tunneler.
Satt her og spiste den medbrakte lunchen.
Ungene synes spesielt de møre tunnelene var spennende.
Vi tok ikke lenger tur denne gangen. Men kanskje neste.
Det kostet 100kr per time. Max 500kr per dresin.
Lunch meny koster 175 kr
Så billig er det ikke om du skal ha ett par dresiner en hel dag.
Mat behøver man selvsagt ikke bestille.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Hatmyr
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Har tatt denne turen mange ganger. Pleier å kjøre opp til Nore. Der er det butikk.
Banen har så jevn stigning at man ikke merker at det går oppover. Det går fint med to på en dresin. Større barn ( 12 år) kan fint ha sin egen. God plass til bagasje. Ta med mat og drikke, det er flere fine rasteplasser på turen.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Nils987654321
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Dresintur er noe som virkelig er å anbefale. Med flott natur og susende hastighet bortover jernbaneskinnene er dette en opplevde de skjeldent får andre steder.
Passer for 1 person opp til en stor gruppe.
Gøy - i fint vær!

Dato for opplevelse: juni 2018
1  Takk, Kimceptum
Anmeldt 9. oktober 2017

Fantastisk tur langs nedlagt Numedalsbanen fra Veggli til Rødberg.
Turen går i naturskjønne omgivelse med fantastisk utsikt over dalen og innlandsfjorden. Spennende dresin tur med både mørke tunneler og luftige broer.
Mulighet for å stoppe flere plasser som er tilrettelagt for å ta en matpause. Nore Stavkirke er et naturlig mål på turen.
Anbefales for alle.

Dato for opplevelse: oktober 2017