Super opplevelse og med lunchkurv fra Veggli

Vi hadde en dagsturpakke med lunchkurv laget av Veggli Vertshus. Tipp topp service fra dem og... les mer

Anmeldt 30. juli 2023
Sven N
Oslo, Norge
Fin familieutflult

Veldig fin tur. Ikke tungt å sykle. Passer perfekt for familier; da sitter de små på plan ved siden... les mer

Anmeldt 19. juli 2023
kjetilbj
Oslo, Norge

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Syklet fra Veggli til Sandnes tunnel i juli. Turen går i flott natur og kulturlandskap der man opplever blant annet gamle bygninger og Nore stavkirke. Det er flere idylliske stoppesteder på veien der man kan nyte utsikten.
Landskapet er som et postkort og gir en fantastisk opplevelse for alle som ønsker å komme tett på landskapet i Numedal.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Torbjorn07
Anmeldt 27. juli 2019 via mobile enheter

Dresinsykling falt i smak og var en morsom aktivitet for både voksne og tenåringer. Vi fikk med lunchboks fra Veggli vertshus og rastet ved en av de idylliske stasjonene. Det er ikke spesielt tungt å sykle dressin så vi kom oss flere mil avgårde i løpet av en formiddag. Man bør leie dresin for minimum en halv dag.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Marianno71
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Prøvde dresin for første gang
Vi bestilte med lunch meny som visste seg å være nydelig spekemat.
Turen gikk til Kravikfjorden. Første stasjon etter to tunneler.
Satt her og spiste den medbrakte lunchen.
Ungene synes spesielt de møre tunnelene var spennende.
Vi tok ikke lenger tur denne gangen. Men kanskje neste.
Det kostet 100kr per time. Max 500kr per dresin.
Lunch meny koster 175 kr
Så billig er det ikke om du skal ha ett par dresiner en hel dag.
Mat behøver man selvsagt ikke bestille.

Dato for opplevelse: august 2018
1  Takk, Michael H
Anmeldt 26. juli 2018 via mobile enheter

Har tatt denne turen mange ganger. Pleier å kjøre opp til Nore. Der er det butikk.
Banen har så jevn stigning at man ikke merker at det går oppover. Det går fint med to på en dresin. Større barn ( 12 år) kan fint ha sin egen. God plass til bagasje. Ta med mat og drikke, det er flere fine rasteplasser på turen.

Dato for opplevelse: august 2017
1  Takk, Nils987654321
Anmeldt 14. juni 2018 via mobile enheter

Dresintur er noe som virkelig er å anbefale. Med flott natur og susende hastighet bortover jernbaneskinnene er dette en opplevde de skjeldent får andre steder.
Passer for 1 person opp til en stor gruppe.
Gøy - i fint vær! 😊

Dato for opplevelse: juni 2018