Agoda.comUSD 125
Priceline
Anmeldt 20. november 2018

Vi stopper ofte her for å spise mat på vei til hytta. Veldig hyggelig betjening og god mat. Jeg pleier alltid å ta "dagens" som aldri skuffer. Alltid god hjemmelaget mat.
Ny og flott uteservering med mange plasser.
Vi har også hatt gjester på hytta som har sovet på Verthuset og vært veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Gabe G
Anmeldt 17. september 2018 via mobile enheter

Vi pleier alltid å stoppe her for å spise. Maten er god, og det er rikelig med mat. Karbonade eller kjøttkaker er veldig godt. Svinekam porsjonen var litt stusselig i forhold til annen mat vi har spist her.
Stopper nok her igjen på neste tur.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, mallamareno50
Anmeldt 6. september 2018

Et sted som passer for lunsj på vei til hytten. Godt utvalg av mat. Maten var ok, men mye fluer i lokalet. Dårlig renhold og matrester på bordet. Stedet er greit plassert midt i Veggli og inventaret passer for stor trafikk. Ikke særlig koselig, men det går. Med bedre renhold så hadde stedet løftet seg.

Romtips: Ok for en rask lunsj.
Dato for oppholdet: september 2018
Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

På vei fra Hardangervidda og til Tønsberg stoppet vi her på formiddagen for å få oss litt sein frokost og bestilte egg,bacon og poteter
Vi satt oss ute siden det var varmt og flott vær, maten dukket opp og det var flott tilberedt og smakte fortreffelig.
Uteplassen såg ut som den nett var fikset opp og var riktig innbydende med benker og bord
Absolutt anbefales for en stopp med en matbit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 36torb
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

En overnatting her er ikke å anbefale.
Rett skal være rett;rommet var greit nok(bortsett fra litt slitent og veldig mye støv).
Avreisedagen skulle vi ned til frokost og hadde ikke regnet med noe annet enn en enkel frokost på et vertshus som dette,men så enkelt som dette ble hadde vi ikke forventet. Det satt et par og spiste fra før,og da vi kom var det tomt for brød og juice,ingen fat eller bestikk.
Går for å spørre om de kan finne noe av dette til oss. Joda ,det skulle de,men borte ble personen. Gikk på nytt og ny person sto i resepsjonen for å ta imot betaling fra noen andre. Hun jeg snakket med var og ble borte....
Da hun var ferdig med å betjene den andrr gjesten snudde hun og gikk på kjøkkenet.
Etter en stund kom hun ut igjen,men da var tålmodigheten min brukt opp. Vi dro uten frokost. Kjøpte oss deilig frokost i Lampeland istedet.
Ekstremt dårlig service. Godt ikke disse jobber på noe hotell. Ville blitt sparket.
Når man ikke klarer å betjene så få personer som det var her den dagen,bør man kanskje vurdere å gjøre noe annet.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 547runek