Priceline
Agoda.com
Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Vi var en gruppe på 18 personer som hadde booket et helgeopphold her. Sovevogn og salongvogn var ideelle for oss. En sovekupé i en gammel NSB vogn er ikke veldig stor, men sengene var gode og toaletter og dusj var moderne. Vi fikk servert noen måltider i toget og noen på vertshuset. Alt var hjemmelaget og smakte meget godt. På lørdag formiddag var det dressintur, flott opplegg tross dårlig vær. Det som bidro aller mest til å gjøre oppholdet helt topp var imøtekommenheten og hjelpsomheten fra eier og betjening. Servicen var førsteklasses.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, kjelll104
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Stoppet her da stedet hadde mange gode anmeldelser. Bestilte karbonadesmørbrød, som ikke var noe mer enn helt ok. Pluss for godt utvalg på ismenyen. Rotete inntrykk av uteserveringen, stoler og bord sto uryddig rundt.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, RikkeAPM
Anmeldt 23. juni 2019

Vi hadde vel ikke veldig høye forventninger og kanskje det var noe av bakgrunnen for den positive overraskelsen.
Gode senger på nattoget. Og de har gjort en stor jobb med disse 60-talls jernbanevognene. Såvel den ombygde restaurantvognen, med langbord og bar, som sovekupéen, dusjen og toalettene fungerer utmerket. Matserveringen foregikk inne i selve vertshuset og middagen var godt i overkant av forventningene. Dette var bra. Frokosten var også bra. Og ikke minst den medsendte lunchen. Flott service og svært imøtekommende betjening gjorde også sitt til å gjøre denne turen vel verd å ta.
Så var det dresinturen: Først litt instruksjon med fokus på HMS og så bar det i vei. Et overraskende artig innslag. Vi valgte å snu etter et par mil og ta lunchen på den mest idylliske stasjonen vi fant på vei nordover. Kravikfjord.
Dette kan absolutt anbfafales og det er veldig trivelig med to på hver sykkel. Litt tyngre, men mye hyggeligere.
Så var vi innom honningutsalget langs banen. Idyll, nostalgi og gode følelser.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, mortenr743
Anmeldt 18. mars 2019 via mobile enheter

Jeg legger ofte turen innom her for å spise. Her får jeg alltid velsmakende og god mat! Jeg pleier alltid kjøpe "dagens", som aldri skuffer! Servitørene er veldig imøtekommende og serviceinnstilte.
På sommerstid er det riktig fint å sitte ute i den nye uteserververingen deres. Jeg vil anbefale alle å ta turen hit!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, larshkvi
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Er veldig fornøyd med min opplevelse på Veggli Verthus. Maten var god, rommet fint og stod til forventningene. Frokosten var god, et pluss at betjeningen stekte egg og bacon fortløpende. Imøtekommende betjening som ikke nølte med å hjelpe.

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene