Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig vertshus med godt med parkering rett utenfor. Vi overnattet i flotte nyoppussede rom i rolige farger. Hyggelig og hjelpsom betjening. Vi spiste godt etter en spennende tur med dresinsykler fra vertshuset i flott natur helt til Røberg.

Reisetype: Reiste alene
Takk, meretee_13
Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Godt utvalg av god mat i restauranten. Superfine nyoppussede hotellrom. Vi kjørte dresin og nøt en god lunch ved Kravik stasjon, arrangert av serviceinnstilt og hyggelig personal. Vi kommer tilbake og da vil vi sove i toget som dessverre var fullbooket denne gangen!

Romtips: Ta med gode venner og lei festlokalet og overnattingsrom i toget.
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, marenolarsen
Anmeldt 1. oktober 2020

Rommet var relativt nyoppusset og stille, med beliggenhet vekk fra veien.
Prisen var upåklagelig og inkluderte frokost for hele familien. Hver morgen ble vi også spurt om vi ønsket nystekt egg og bacon.
Da vi ankom dagen før hadde vi bestilt glutenfri middag til datteren vår. Det ble dermed gitt beskjed til de som sto for frokost dagen etter at vi trengte glutenfritt brød, uten at vi hadde bedt om det. Vi er vant til å ta med slikt selv for sikkerhets skyld. Vi fikk også ha hund med, og hadde avklart dette på forhånd.
Vi er takknemlige for et hyggelig opphold og god service. Kommer gjerne tilbake.
Anbefaler forøvrig kyllingfileten til middag. Barnet med cøliaki fikk et varmt forhold til biffsnadder med peppersaus, da peppersausen var ypperlig og glutenfri.
Netflix på TV-en var verdsatt etter lange dager.
Vå Veggli Vertshus strekker de seg litt lenger, og vi anbefaler dem på det varmeste.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, ninal503
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk 3 retters middag med vinpakke, tilberedt og presentert særdeles profesjonelt, helt i klasse med gourmetrestauranter! Anbefales på det sterkeste for en helgemiddag utenom det vanlige, eller selskap og feiring av spesielle anledninger.
NB: 3 retters og selskapsmenyer må forhåndsbestilles!
Her kan du booke nyrenoverte, koselige rom eller overnatte i den nostalgiske togvognen på skinnegangen like ved vertshuset. Dersom man ønsker en opplevelse utenom det vanlige bør du bestille dresintur med fersk lunchpakke fra kjøkkenet og nyte denne langs skinnegangen ved bredden av Numedalslågen på sporet opp til Norefjord og Rødberg stasjon! Personellet ved Veggli vertshus er hjelpsomme og legger til rette en tur som passer alle uavhengig av alder eller kondisjon!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, TrondSvalbard
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde her i forbindelse med oppmåling av hyttetomt på Vegglifjell. Koselig vertshus med enkel standar. Stort pluss for kapselmaskin på rommet. Grei sovekomfort og bad. Enkel og god frokost. Kaffe, speilegg og godt brød gjør susen. Vi kommer gjerne igjen.

2  Takk, hildeskovli