“Ute med arbeidskolleger ”
Anmeldelse av Cafe MM

Cafe MM
Vurdert som nr. 1 av 2 Restauranter i Kopervik
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Flott lokale og fin utsikt, og ikke minst god mat vi hadde en flotte ettermiddag med sol og sommer

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anita A

Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bestilte bord noen dager i forveien for 7 personer. Vi var invitert til bryllupsfest og ville samles for en matbit og litt godt å drikke før vi skulle videre.

Stedet oppleves ikke som fullt denne lørdagsettermiddagen.
Rask service etter vi har satt oss.
Får mat og drikke raskt etter bestilling.
Bestiller burger dill og fall- ok burger med båtpoteter. Savner kanskje litt mer tilbehør og noen poteter til (?)
Smaker ellers ok til en restaurantburger å være. Menyen inneholder nok noe for en hver smak.

Anbefales mer for venner / voksen familie enn for småbarnsfamilier en lørdags ettermiddag. Har hatt med mindre barn på lunsj her og det fungerer utmerket.

Kommer alltid til MM når vi er i Haugesund.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anders S
Anmeldt 22. juli 2018

Maten var god og det var store porsjoner. Til å være en spiseplass så var lokalet litt støyende men en flott utsikt var det. Servicen gjennomsnittlig vil jeg si.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gpjensen
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Triste greier. Tar ikke lang tid før denne plassen legges ned. Enten av næringsmiddeltilsynet eller av at gjesten ikke er villige til å kaste vekk pengene på den elendigheten. Forferdelig servis. Enda verre mat. Styr unna.....

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Preben S
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Denne lørdagen besøkte vi Cafe MM i Kopervik. Siden vi er fra byen tenkte vi at dette stedet var en grei plass for en rolig middag. Som vi ikke fikk med oss var det denne kvelden heavy metal på musikkfronten noe som hørtes godt inne på cafeen. Vi var 2 som bestilte oss medium indrefilet med fløtepoteter og rødvinsaus. Indrefileten var altfor godt stekt og var ganske tørr i konsistensen. Potetene var smakløse og sausen var langt fra en rødvinsaus. Alt i alt veldig skuffende og vil ikke bli gjentatt. Ved bestilling gikk det frem at endel av menyen ikke var tilgjengelig. Dette er nok stedet for en enkel hamburger og pils. Ikke ett sted der en vil hygge seg med god mat og drikke.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, tor56Haugesund

Har du vært i Cafe MM? Del dine erfaringer!