“Lite mat”
Anmeldelse av Cafe MM

Cafe MM
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kopervik
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Vi var 8 stk, en søndag, besilt bord. De fleste bestilte tapasretten kr 299 som skulle være veldig populær og mye mat, skulle være nok til 1-2 personer, resten valgte burgere. Burgerne var gode. Tapasen var skuffende, det var lite mat, veldig tørre oksebiter, vi gav beskjed når servitøren spurde om alt var greit, hun skulle gi beskjed til kjøkkenet, men Ingenting skjedde. Vi satt ved døren, litt trekk hver gang noen kom og gikk.Men ellers hyggelig, blid servitør. Men styr unna tapasen.

1  Takk, kpmeling

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Flott lokale og fin utsikt, og ikke minst god mat vi hadde en flotte ettermiddag med sol og sommer

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Anita A
Anmeldt 7. august 2018 via mobile enheter

Bestilte bord noen dager i forveien for 7 personer. Vi var invitert til bryllupsfest og ville samles for en matbit og litt godt å drikke før vi skulle videre.

Stedet oppleves ikke som fullt denne lørdagsettermiddagen.
Rask service etter vi har satt oss.
Får mat og drikke raskt etter bestilling.
Bestiller burger dill og fall- ok burger med båtpoteter. Savner kanskje litt mer tilbehør og noen poteter til (?)
Smaker ellers ok til en restaurantburger å være. Menyen inneholder nok noe for en hver smak.

Anbefales mer for venner / voksen familie enn for småbarnsfamilier en lørdags ettermiddag. Har hatt med mindre barn på lunsj her og det fungerer utmerket.

Kommer alltid til MM når vi er i Haugesund.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Anders S
Anmeldt 22. juli 2018

Maten var god og det var store porsjoner. Til å være en spiseplass så var lokalet litt støyende men en flott utsikt var det. Servicen gjennomsnittlig vil jeg si.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Gpjensen
Anmeldt 17. mai 2018 via mobile enheter

Triste greier. Tar ikke lang tid før denne plassen legges ned. Enten av næringsmiddeltilsynet eller av at gjesten ikke er villige til å kaste vekk pengene på den elendigheten. Forferdelig servis. Enda verre mat. Styr unna.....

Dato for besøk: mai 2018
2  Takk, Preben S

Har du vært i Cafe MM? Del dine erfaringer!