“God mat”
Anmeldelse av Cafe MM

Cafe MM
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Kopervik
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på 2 ungdommer og 2 voksne som var innom i sommer. Vi bestilte pasta, Club sandwich og burger.
Maten smakte godt og det var god service.
Lokalet og toalettet var rent. Betjeningen var veldig hyggelige og oppmerksomme.
Vi kommer gjerne tilbake.

Takk, gretheloh

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god, og menyen var helt grei. Litt lang serveringsstid gjør lite, men de var veldig tydelig på at de ikke ville eller kunne garantere cøliaki tilpasning av maten. Særlig i forbindelse med ovnssteking var dette et problem. Dette burde ikke være vanskelig.

Takk, christianlomsdalen
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Vi har spist både middag og lunsj her i dag. Topp service og smakfull mat Vi kommer garantert tilbake for å teste ut flere retter

Takk, Solgun
Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Himla bra, god service, god mat. Kjekke folk, bra utsikt mot koparvikå, bra liv i helgene o vis du ska ut på druen.

Takk, jarlesk_rh2019
Anmeldt 8. mai 2019 via mobile enheter

Burger D&D er vel nesten en «institusjon» innen for Cafe MM konseptet. Men jeg sliter med å skjønne hvorfor. I mine øyne (og mage) er den kjedelig og overpriset. Potetene virker som de har blitt varmet opp gjentatte ganger.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, reklamemannen

Har du vært i Cafe MM? Del dine erfaringer!