“Veldig god mat, mye for pengene”
Anmeldelse av Kopervik Kebab & Isbar

Kopervik Kebab & Isbar
Vurdert som nr. 2 av 3 Restauranter i Kopervik
Beskrivelse: Kopervik Kebab & Isbar ligger sentralt i gågaten i Kopervik. Her prioriteres råvarer av høy kvalitet, noe som resulterer i gode smaksopplevelser og fornøyde kunder. Det sies at distriktets beste Kebab serveres her. Kunder ønskes alltid velkommen til en god matopplevelse eller en forfriskende iskrem.
Anmeldt 18. august 2020

Hyggelig eier, veldig god mat & lange åpningstider. Eier prøver alltid å gjøre maten bedre, til samme pris. :) 10/10

Dato for besøk: august 2020
Takk, advancing
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Gode og store porsjoner. Et rent og ryddig lokale og en hyggelig mann bak disken.
Ekstra pluss for hjemmebakte lefser og pitabrød.

Takk, 645livt
Anmeldt 1. desember 2019 via mobile enheter

På mine turer til Kopervik,på dagtid, er det alltid hyggelig å stikke innom Omar og kjøpe meg lunch.
Hyggelige,rene lokaler, god mat og kvalitetskjøtt i både kebab og burger. Her får du gode porsjoner og en hyggelig prat på kjøpet

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, lars_magne
Anmeldt 7. juli 2019

Vi tok lunchen i Kopervik i dag. Stakk innom Omar og bestilte kebabtallerken, nydelig smak,og rask servering. Trivelige lokaler i gågaten, parkeringshus vegg i vegg, og like opp fra båthavnen. Rett og slett lett å besøke.
Takk for god mat og god prat Omar, vi kommer igjen!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, lars_magne

Reisende som så på Kopervik Kebab & Isbar, så også på

Kopervik, Karmøy

Har du vært i Kopervik Kebab & Isbar? Del dine erfaringer!