Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Uten å vite noe om stedet, satte vi av sted over fjellet for å utforske stedet som var reservert. Vi ble møtt av et meget hyggelig vertskap, og stedet var utrolig deilig. Vi disponerte hele stedet selv, fikk servert middag alene i spisesalen og kunne etterpå bare nyte stillhet og fred. De som ikke har vært her, bør komme seg dit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, eriktszabo
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

To netter på fyret. Alene par som gjester og med et vertskap tilstede for deg. Vi elsket alt ved plassen. Roen, maten, beliggenheten, vennligheten. Minst en gang i livet skal dere unne dere dette....og gjør dere det vil dere tilbake..

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 762bernts
Anmeldt 13. august 2017

Stedet er unikt, - teknologi og historie side om side. Her er vakker utsikt til sjøen med båttrafikk og kulturlandskap med gravhauger. Oppholdsrommene, soverom og bad er pent og hyggelig innredet. Vertskap og medhjelperne er førsteklasses; dyktige, fleksible og vennlige. Til alle måltider - et nydelig dekket bord, og deilig mat med godt tilpasset drikke til. Vi var her med familie og venner, og alle syntes dette var et spennende og deilig sted å være.
Takk - både til de som tar vare på stedet og til Lothe som driver det.

Dato for oppholdet: august 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Solvej J
Anmeldt 12. juni 2017 via mobile enheter

Å komme til stedet var en overraskelse, sluppet inn gjennom gjerdet på Hydros anlegg, men når vi kom frem så å åpnet denne perlen seg. Vi ble meget godt tatt imot av vertskapet, og var de eneste gjestene denne natten. Det la imidlertid ingen demper på service og gjestfrihet vi ble møtt med. Nydelig middag, hyggelig informasjon om stedets historie og en deilig frokost. Dette anbefales.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, eriktszabo
Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Vi overnattet i Høyvarde fyr og fikk en kjempefin opplevelse. Ikke bli skremt av at man må kjøre igjennom Hydro sitt store anlegg. Når du er igjennom og på plass så finner du en stillhet og ro som er litt unik. Masse historie, fin utsikt og herlig mat.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Norw50