Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Rabben var en flott plass å besøke. Lånte en liten hytte. Godt utstyrt etter vårt behov. Rene toaletter. Kort vei til strand og butikk, og fantastiske fjell. Så hadde vi i tillegg nydelig vær. Anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, ruthmariannh
Anmeldt 10. juli 2018

I nydelig vær er Rabben Camping et flott sted og sette opp telt, bobil, campingvogn eller leie hytte. Marken for telt var litt hard, men pluggene gikk ned tilslutt. Feriesenteret ligger fint til ved fjorden. Ok sanitæranlegg. Kjøkken med litt utstyr til låns. Grill kan også lånes. Kort veg til butikk.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, Merete66