“Svært bra!”
Anmeldelse av La Terrasse Restaurant

La Terrasse Restaurant
Vurdert som nr. 1 av 19 Restauranter i Golden Beach
God for: Familier med barn, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Bestilte 5 retters kokkens valg. Nydelig mat bestående av bla voulutesuppe, stekte reker, and l'orange, sjokoladefondant. Alt veldig godt. Fondanten var stekt til perfeksjon.Stekt utenpå og flytende inni. Ble tatt vennlig imot av manager, alle kelnere veldig proffe og hyggelige. Anbefaler stedet på det sterkeste, og det må bli full score!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lindis H
PanosB, Ιδιοκτήτης på La Terrasse Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. august 2018

Dear Lindis H,

First of all thank you very much for visiting our family run La Terrasse Restaurant and of course for your lovely comments!
It is always a pleasure to read that you have enjoyed your time with us and we are looking forward to welcome you soon back in Golden Beach! :)

Warm Regards,
Panos Batagiannis

Anmeldt 2. oktober 2016

Denne restauranten var i en klasse for seg på Golden Beach. Vi spiste her to ganger den uken vi var her. Nydelig mat. I høysesong anbefaler vi at dere reserverer bord, blir nok fullt. Anbefales.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Lykkereise
Anmeldt 20. september 2016 via mobile enheter

Vi besøkte denne flotte restauranten to ganger og ble kjempe fornøyd.
Er den beste maten vi har spist her på Thassos.
God service, NYDELIG mat, mmmmm må oppleves.

Dato for besøk: september 2016
Takk, Lyckeli
Anmeldt 10. august 2016 via mobile enheter

Fantastisk god mat, meget god service. Veldig trivelig sted.
Beste måltidet på Thassos!! Litt dyrere enn øvrige restauranter, men absolutt verdt det!
Skal du til Thassos bør du ta turen hit :-)

Dato for besøk: august 2016
Takk, Tomkju
Anmeldt 4. juni 2016 via mobile enheter

Her har de fantastisk mat. Jeg føler at mye av maten i Hellas er ganske lik. Her løfter de rettene til et annet nivå :-)
De har også en del retter vi ikke fant andre steder, som feks And.

Dato for besøk: juni 2016
Takk, Terje G

Reisende som så på La Terrasse Restaurant, så også på

Thassos Town (Limenas), Thasos

Har du vært i La Terrasse Restaurant? Del dine erfaringer!