“Middag”
Anmeldelse av M-eating

M-eating
Vurdert som nr. 2 av 103 Restauranter i Tsilivi
Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig resturant med en nydelig atmosfære. Maten var veldig god. Betjeningen er veldig hyggelig og blide❤️ vært der flere ganger og kommer til å gå dit flere ganger.

1  Takk, Vagab0nd34

Anmeldt 3. august 2016

Vi endte opp med å besøke denne restauranten ved to anledninger. Meget hyggelig betjening. Bra utvalg og god kvalitet på maten. Rolig atmosfære. Absolutt en restaurant å anbefale! Byens beste.

Takk, Nilsen90
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Etter å ha besøkt flere andre restauranter endte vi opp her nest siste kvelden. Maten var utmerket, strålende service og blide ansatte. Koselig atmosfære og bra wifi trekker det opp enda mer. Rene toaletter, men eneste minuset var at det manglet lås på toalettet.

Takk, Tommy S
Anmeldt 27. juni 2016 via mobile enheter

Stille og rolig atmosfære.
Fantastisk god mat og vennlig betjening.
Bra utvalg av lokale og internationale retter.
Veldig populært sted, vi var heldig å fikk bord to ganger uten reservasjon. Men er dere fler en 4 stk så burde bord reserveres

Takk, Veberjo
Anmeldt i går via mobile enheter

Reisende som så på M-eating, så også på

Zakynthos Town, Zakynthos

Har du vært i M-eating? Del dine erfaringer!