“Hyggelig restaurant i Tzilivi”
Anmeldelse av Premier Restaurant

Premier Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 112 Restauranter i Tsilivi
Kjøkken: Gresk, Balti, Gatemat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservater
Anmeldt 5 uker siden

Vi spiste her 3 ganger i løpet av ferie da maten smakte fortreffelig. Prøv bacon surret kylling med rotmos og skogsbærsaus. Anbefales på det sterkeste. Servicen fra personalet var ypperlig. Vi kommer gjerne tilbake. Takk for god mat.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Sensommer19

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste her flere ganger. Meget god mat og meget hyggelig betjening. Spicy beef anbefales sterkt som forrett! Ikke fullt med folk så maten kom passe fort. Bør prøves!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, mortenl687
Anmeldt 17. juli 2018 via mobile enheter

Dette er stedet du merker at alle bryr seg om kvaliteten på maten. Det er en behagelig atmosfære som gjør at du kan slappe av og nyte maten. De som jobber der ønsker å gi deg en god opplevelse, noe de også klarer. Eneste stedet vi var flere ganger og anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 773andersl
Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Besøkte restauranten på nytt når vi var her og ikke orket å gå gjennom alle innkasterne på restaurantene videre innover i byen.
Maten var god, porsjonene var akkurat passe store. Jeg spiste beef stifado som smakte fortreffelig, og min mann spiste kylling med reker og kremet saus som også smakte nydelig. Hyggelig personale.

Dato for besøk: september 2016
Takk, kristine jelstr... t
Anmeldt 2. april 2016

Gikk forbi denne restauranten hver dag på vei til byen, litt masete innkaster. En dag bestemte vi oss for å spise her og vi ble ikke skuffet. God mat, litt annet enn det vanlige man får servert i Tsilivi. De serverte oss en hjemmelaget vin da vi skulle betale, litt rart å ikke spørre først om vi ville ha, ingen av oss drikker vin til vanlig, men den smakte helt greit. Kom ikke på regningen. Opplevde som sagt stemningen med innkasteren som veldig masete så det ble med den ene middagen

Dato for besøk: september 2015
Takk, kristine jelstr... t

Reisende som så på Premier Restaurant, så også på

Har du vært i Premier Restaurant? Del dine erfaringer!