Fallskjerm

Det var heilt fantastisk. Utsikten var nydelig både fra flyet og mens ein hoppa. Ein fekk skikkelig... les mer

Anmeldt 1. mars 2019
Gunvor Einevoll F
Opplevelse for livet!

Tandemhopp hos Diani Skydive var fantastisk! Flinke instruktører og en nydelig utsikt over... les mer

Anmeldt 1. mars 2019
Mathilde Ø

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Diani Beach
fra USD 2 601,00
Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det allller sterkaste. De du hopper med er veldig gode og trygge. Vil bare hoppe igjen

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Solveig N
Ingvild F, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Tusen takk for ett supert hopp og for en fantastisk anmeldelse!! Håper dere kommer tilbake en dag for hopp #2!! =)

Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Dette var litt av en opplevelse! Anbefales!!! Mitt første hopp, og jeg er storfornøyd!!! 10/10!!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Fannie_sa

Tusen takk for en super anmeldelse!! Håper å hoppe med dere igjen snart!

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Dette var første gang jeg hoppet i fallskjerm. En utrolig opplevelse. Instruktørene gjorde en god jobb hele veien. Utsikten var fantastisk!

Takk, Synneannika
ingvild217, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Tusen takk for en super anmeldelse!! Topp å ha dere her, håper vi sees igjen!!

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Det morsomste jeg har gjort noen gang, fantastisk! Instruktørene var utrolig flinke! Anbefaler også å bestille med film!

Takk, Marie H

Tusen takk for fantastisk anmeldelse!!! Det var supert å ha dere her!!

Anmeldt 2. november 2018 via mobile enheter

Skydive Diani kan anbefales på det sterkeste. Tok et tandemhopp her. Dyktige instruktører, herlig utsikt fra luften, og ikke minst en fantastisk opplevelse

Takk, emila916
ingvild217, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2018

Tusen takk for en så flott anbefaling og tusen takk for at dere kom for å hoppe med oss!!! Håper å hoppe med deg igjen snart!! =)