Opplevelse for livet!

oversatt av Google
Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Diani Beach
fra USD 2 601,00
Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Tandemhopp hos Diani Skydive var fantastisk! Flinke instruktører og en nydelig utsikt over stranden. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Mathilde Ø
Ingvild F, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. mars 2019

Tusen takk for at dere kom over for å hoppe med oss og for at dere tok dere tid til å skrive så flotte anmeldelser!! Håper å se dere igjen!

Anmeldt 1. mars 2019 via mobile enheter

Dette var skikkelig bra og gøy, følte meg veldig trygg. Veldig flinke og hyggelige instruktører. Hoppet var fantastisk!!! Veldig fin beliggenhet også.

Dato for opplevelse: mars 2019
Takk, Maria V

Tusen takk for en super anmeldelse Maria! Det var supert å hoppe med dere, håper dere kommer tilbake en gang i fremtiden!

Anmeldt 15. februar 2019 via mobile enheter

Anbefales på det allller sterkaste. De du hopper med er veldig gode og trygge. Vil bare hoppe igjen

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Solveig N
Ingvild F, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2019

Tusen takk for ett supert hopp og for en fantastisk anmeldelse!! Håper dere kommer tilbake en dag for hopp #2!! =)

Anmeldt 11. februar 2019 via mobile enheter

Dette var litt av en opplevelse! Anbefales!!! Mitt første hopp, og jeg er storfornøyd!!! 10/10!!

Dato for opplevelse: februar 2019
Takk, Fannie_sa

Tusen takk for en super anmeldelse!! Håper å hoppe med dere igjen snart!

Anmeldt 9. november 2018 via mobile enheter

Dette var første gang jeg hoppet i fallskjerm. En utrolig opplevelse. Instruktørene gjorde en god jobb hele veien. Utsikten var fantastisk!

Dato for opplevelse: november 2018
Takk, Synneannika
ingvild217, General Manager på Skydive Diani, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. januar 2019

Tusen takk for en super anmeldelse!! Topp å ha dere her, håper vi sees igjen!!