Anmeldt 13. juni 2018 via mobile enheter

Har brukt dette hotell flere ganger ved mine besøk i Danmark. Lyngby er kun en liten togreise unna København.Hotellet er lett å finne, ikke langt å gå fra togstasjonen. Resepsjon, smilende, imøtekommende og hjelpsom. Rom høyt oppe gir god utsikt. Rom, rent og pent, TV bra plassert, passe stor og sees godt fra senga. Bra sove komfort, god madrass, hodepute og dyne ok. Noen rom har vannkoker, kaffe og te. Bad, rent, stort speil, bra sminke belysning, pluss for ekstra speil m forstørrelse, plass til toalettveske på vasken.
Frokost, glutenfritt bord var jeg ikke imponert over, savnet kjeks og kake til kaffen. Savnet også speilegg med bacon .Restaurant stengt i helger. Lyngby har mange hyggelige spisesteder i nærheten. Jeg er meget fornøyd med mitt siste opphold og kommer gjerne tilbake neste år.

Opphold: mai 2018, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ASUS 6 Stub App Smartphone
Takk, eva b
Anmeldt 14. mai 2018

Stort fint rom! Men badet trenger litt oppussing. God frokost med godt utvalg! God og gratis parkering bare en lærte seg adkomst og billett-rutinen! Vi spiste andre måltider privat utenom frokosten! Totalt en hyggelig opplevelse!

• Opphold: mai 2018, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, tomericsen
Anmeldt 15. desember 2017

Egen parkering i parkeringshuset nede i kjelleren var et stort pluss. Egen heis førte inn til kjøpesenteret, mens den andre gikk opp til hotellet. Fine rom og gode senger. Maten i spisesalen var meget god og der burde alle klare å bli mette. For de som vil ha en liten shoppingferie, så vil jeg absolutt anbefale dette hotellet da det lå nært alt man ville undersøke.

Romtips: Tror nok rommene som ikke vender ut mot veien er litt stillere.
  • Opphold: januar 2017, reiste som et par
Takk, evawer
Anmeldt 16. oktober 2017

• Opphold: oktober 2017, reiste med familie
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 5. september 2017 via mobile enheter

Parkering i parkeringskjeller. Ta heisen opp til resepsjonen. Hyggelig resepsjons personale. Vi bodde 3 stk her en søndag etter en bryllupshelg på Jylland. Temmelig sliten når vi kom om aften, og blev skuffet da vi fant ut at hotellets restaurant var stengt søndag. glassheisen utenpå veggen opp til 9.etg var en sann opplevelse og famile rommet var perfekt. 3 store gode senger. Bra liggekomfort, myke deilige puter og luftige dyner, leselamper ok plassert og tv ok plassert. åpningsbart vindu og et stort godt bad med store gode badehåndklær. Renhold perfekt. Meget fornøyd med rommet. Resepsjonen hjalp oss å finne en åpen restaurant i umiddelbar nærhet, så vi fikk mat den aften. Morgenmat bordet var fantastisk, tilogmed mor som er glutenfri, fikk mat som hun likte.
Vi er meget fornøyd med oppholdet på dette hotellet og vil velge denne også neste gang fremfor et hotell i stor København.

Opphold: august 2017, reiste med familie
Takk, eva b