“Middag”

Kjøkken: Gresk, Sjømat, Internasjonalt, Grill
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Rask servering, god service.
Tok våre tilbakemeldinger på maten veldig seriøst. Første restaurant i Almyrida som spurte om vi ville ha kaffi, til den nydelige tiramisu-kaken vi fikk etter middagen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Åse Janne H

Anmeldt 15. juli 2018

Var seks voksne på tur, og Makis ble raskt alles favoritt!
Utruleg god mat og god service.
Utsikt over strand og sjø.
Vil spesielt nevne potetmosen og svine filleten.
Styr klar pizzaen...

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Per E
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Klassisk gresk meny med mange kjente retter. Maten var god. Servicen vi fikk var veldig bra og alt var priset rimelig. Anbefalles!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Ruben H
Anmeldt 7. mai 2018 via mobile enheter

God mat og fantastisk personale. Ei dame utmerka seg spesielt, tulla med ungane og var svært imøtekommande. Elska vegetarrisottoen.

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, Sara T
Anmeldt 8. august 2017

Et fantastisk sted som vi besøker hver gang vi er i Plaka/Almyrida. Har ikke tall på hvor mange ganger vi har vært her både med venner og familie. Har til gode å bli skuffet over mat eller service. Blid og hyggelig betjening og nydelig mat. Vil anbefale Cæsar salaten og spicy blåskjell. Begge deler helt nydelig til lunsj.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, NinaF1512

Reisende som så på Makis Restaurant Cafe, så også på

Almyrida, Chania fylke

Har du vært i Makis Restaurant Cafe? Del dine erfaringer!