eDreams
Priceline
Agoda.com
Anmeldt 26. mai 2019 via mobile enheter

En vidunderlig plass med utsikt over hele Saltstraumen og broen over sjøen som en flott portal. Vi bodde på såkalt " hotelrom" der vi hadde bad og to senger av førsteklasses kvalitet.! Hadde nydelig vær de 4 dagene vi bodde her og det gjorde opplevelsen av stedet til en flott opplevelse!!

Dato for oppholdet: mai 2019
2  Takk, ingebj0rgm
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Koselig plass me flott utsikt .Bra service hyggelige ansatte.Bra utvalg i disken.spennende middagsmeny. Koselig å sitte ute i fred å ro å nyte utsikten.kaffen var god hadde spist middag før vi kom..Men tar gjerne turen igjen

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Elisabeth S
Anmeldt 20. juni 2018 via mobile enheter

På vår vei til Bodø, for å hente flyttelasset til min sønn. Som har studert i nord i 4 år. Tok vi en overnatting på Saltstraumen Brygge. Å for en vidunderlig plass. Må bare oppleves....anbefales på det varmeste. Her kan man sitte med "tean" i tanga og samtidig fiske. Flotte leiligheter,båtutleie og rafting.

Dato for oppholdet: juni 2018
1  Takk, annemarieg21
Anmeldt 1. november 2017 via mobile enheter

Bodde her tre netter i forbindelse med jobb i Bodø. Flott hytte med kjøkken/mulighet for matlaging, tv, sofakrok og gode senger. Renslig og veldig koselig, moderne standard. Flott bad. Anbefaler varmt dette stedet.

Dato for oppholdet: november 2017
3  Takk, snipa
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde bestilt et rom, men ble oppgradert til en leilighet i bakre rekke, dvs nesten helt uten utsikt og ganske tett på naboene foran. Ok helt ny leilighet. God plass og praktisk men ganske"sjelløs". Bra renhold!

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, oddvarf2017