jmv920
        kr 1 739
      11.7 km fra Plus Camp Saltstraumen Camping
      Se flere hoteller i Saltstraumen
      Anmeldt 12. desember 2018

Saltstraumen camping er en super camping, ligger nært til selve Saltstraumen som er en opplevelse i seg selv, tar vi med di enorme fiskeopplevelser så er dette plassen å besøke, lyse sommerkvelder med midnattssol er jo en ting for seg sjøl, ,,, pluss dette er nært til den fantastiske byen Bodø,,,

Dato for oppholdet: juni 2018
      Takk, Arvid B
      Anmeldt 22. mai 2018

En av tingene som stod på ønskelista vår på denne ferien, var å bo rett ved Saltstraumen. Denne campingplassen ligger perfekt til, bare 5 minutter å gå ned til straumen. Vi bodde i hytte og den var verdt 5 stjerner, stor, inneholdt alt vi trengte og det var rent. God parkeringsplass rett ved hytta. Vi har ingenting å utsette på plassen og det kan godt hende at vi kommer tilbake neste gang vi er i området. Men det er noe med disse store campingplassene, de blir ofte litt kjedelige, lite "sjel" - det er liksom bare en helt bra nok plass å overnatte. Den ligger fantastisk til i forhold til Saltstraumen da. Og det var viktig for oss.

Dato for oppholdet: juli 2017
      Takk, Berit H
      Anmeldt 24. august 2016 via mobile enheter

Ok camping ved nordenden av kystriksveien.

Stod over med campingvogna på tur nordover kystriksveien.

Greit sted med det en trenger lett tilgjengelig. Nært Saltstraumen, kort vei til tilbudene i Bodø sentrum.

Butikk i umiddelbar nærhet, store muligheter for å fiske i straumen, muligheter for båttur o a opplevelser i naturskjønne og spektakulære omgivelser.

Takk, 521kristiana
      Anmeldt 26. juli 2016 via mobile enheter

Veldig full campingplass. Do/ dusjbygget var nytt og fint, men det var desverre dårlig ventilasjon der. Dette førte til at det ble veldig varmt, fuktig og noe illeluktene inne på de ulike dusjrommene. Tror det fins bedre campingplasser, men beligenheten et veldig nær saltstrømmen, som er verdt et besøk.

Takk, 981_sas
      Anmeldt 14. juli 2016

Ved ankomst blir man bedt om å "finne" en plass, og med masse gjester byr dette på utfordringer. Gjestene kranglet seg imellom om plassering grunnet manglende plassinformasjon, ikke trivelig. Gangavstand til Saltstraumen er positivt men finner nok en annen plass neste gang.

Takk, 567britte