eDreams
Agoda.comUSD 266
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig mottagelse i forferfelig vær.

I vannrett regnvær fikk vi en varm mottagelse med fiskesuppe og kjøttsuppe, - pluss akkurat de tipsene vi trengte for å finne Saltstraumen på sitt sterkeste.

Stilreint og pent.

Veldig praktisk med ganger mellom hovedbygg og rom. Det var meldt 38mm nedbør på 4 timer, og meldingen slo til.

Takk, Solvar
Anmeldt 21. oktober 2019

Her har alle hotellrom inngang fra bakkenivå. Praktisk når resepsjonen ikke er åpen sen kveld og natt. Og de tilbyr hytter med flere senger som et alternativ i tillegg til camping. Flott beliggenhet der du kan spise med utsikt til selve Saltstraumen. Og havørnene bidrar til å krydre besøket ekstra. God, nøktern frokost der du kan steke din egen vaffel om du ønsker. Jeg fikk middag med litt sen ankomst og kunne velge mellom bacalao og fiskesuppe. Stor porsjon bacalao med lokal fisk smakte godt med et ekstra nydelig brød ved siden av sammen med smør og oliven ved siden av. Kunne med fordel ha vært litt mer chili i retten, men ellers godt. Hyggelig betjening.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, Tor W
Anmeldt 9. august 2019

Fint hotell på fint sted.
God buffet og frokost . Fine rom med egen inngang , hvor bilen kunne parkeres like utafor.
Hyggelig betjening og god service
Absolutt ett hotell og anbefale , vi kommer sikkert igjen.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Irene J
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Flott beliggenhet rett ved Saltstraumen. Fint rom og bad hvor renhold var bra.God frokost og middag i restaurant og hyggelig betjening både i resepsjon og restaurant. Ville definitivt bodd her igjen

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, shj1964
Anmeldt 30. oktober 2018

Noe for hvermannsen!Meget fornøyd med pris og utvalg av både varm og kald mat! Rolig og fin atmosfære med utsikt mot saltstraumen og broen. Kan anbefales. Serveres på Søndager. Hyggelig og smilende betjening som får egg til å føle deg velkommen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, WKar2