“Koselig plass”

Vurdert som nr. 24 av 171 Restauranter i Skiathos by
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Ble anbefalt denne plassen, vi fikk bord oppe på terrassen i 2 etg. Veldig koselig plass. God mat og drikke til en grei pris. Hyggelig betjening, som kom med anbefalinger på maten.

Dato for besøk: september 2019
Takk, kinesolsen

Anmeldt 24. juli 2019

Nydelig mat, billig og god service:) vi fikk anbefalt kleftiko med lam av nabobordet, og må tilbake for å prøve den. Bra beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anita P
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

En ganske trivelig plass, vi satt oppe i andre etg med utsikt til gaten. Kjapp og hyggelig service. Maten var gjennomsnittlig, helt grei. Alt kom kjapt på bordet, veldig kjapt. Da dukker spørsmålet opp. Var dette mat de hadde stående og som de varmet opp? Jeg vet ikke, men det jeg vet er at vi begge ble uvel utover natta og det ble en masse turer på do.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 715kurtm
Anmeldt 17. mai 2019 via mobile enheter

Veldig bra mat og proff ledelse, spesielt flott oppe på balkongen i 2 etasje!
Anbefales på de varmeste til alle og en av de beste på øya

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 54post
Anmeldt 29. september 2017 via mobile enheter

Veldig trivelig og lunt interiør.
Rikholdig meny. Vi valgte 2 varianter av biff. Kjøttet var mørt og smakte godt. Hyggelig og rask service gjorde besøket til en fin opplevelse.

Dato for besøk: september 2017
Takk, steinaro571

Reisende som så på To Palouki, så også på

Skiathos by, Skiathos

Har du vært i To Palouki? Del dine erfaringer!