“Bra restaurant!”

Prisklasse: kr 153 - kr 338
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. juni 2023

Bra mat og god service. Ligger fint til like ved hovedgaten i Skiathos by. Spesielt saganaki var veldig god på denne restauranten. Får ikke full pott da de ikke hadde noen dessert å tilby når vi var der. Ut over det var besøket veldig bra.

Dato for besøk: juni 2023
Takk, 805sveine

Anmeldt 13. juni 2022 via mobile enheter

Bra beliggenhet. Veldig god service. Spiste lam klefitko. Den var utrolig god. Konen spiste kjøttboller som også var veldig gode på smak. Eneste minus var at det var for salt. Spiser gjerne her flere ganger.

Dato for besøk: juni 2022
Takk, 692sveins
Anmeldt 25. september 2019 via mobile enheter

Ble anbefalt denne plassen, vi fikk bord oppe på terrassen i 2 etg. Veldig koselig plass. God mat og drikke til en grei pris. Hyggelig betjening, som kom med anbefalinger på maten.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, kinesolsen
Anmeldt 24. juli 2019

Nydelig mat, billig og god service:) vi fikk anbefalt kleftiko med lam av nabobordet, og må tilbake for å prøve den. Bra beliggenhet.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Anita P
Anmeldt 20. mai 2019 via mobile enheter

En ganske trivelig plass, vi satt oppe i andre etg med utsikt til gaten. Kjapp og hyggelig service. Maten var gjennomsnittlig, helt grei. Alt kom kjapt på bordet, veldig kjapt. Da dukker spørsmålet opp. Var dette mat de hadde stående og som de varmet opp? Jeg vet ikke, men det jeg vet er at vi begge ble uvel utover natta og det ble en masse turer på do.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 715kurtm

Reisende som så på To Palouki, så også på

Skiathos by, Skiathos

Har du vært i To Palouki? Del dine erfaringer!