“Gjennomsnittelig”
Anmeldelse av Mylos Restaurant

Mylos Restaurant
Vurdert som nr. 8 av 74 Restauranter i Thassos Town (Limenas)
Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Bestilte mixed seafood og et glass ouzo. Det var i og for seg ikke noe feil med maten, men ingen stor smaksopplevelse. Lunken og dvask i formen. Ouzoen var langt ifra av beste sort. Fikk en liten dessert på huset etter maten og kelnerne var veldig hyggelige. Det finnes mange bedre tavernaer i området.

Dato for besøk: august 2019
Takk, IngerS975

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi spiste Mousakka og Pasta Carbonara, som begge snakte veldig godt. Atmosfæren og lokalene er koselige og innbydende.
Etter å ha spist Mousakka på en annen restaurant i Limenas (Tavernaki), ble denne dessverre en liten skuffelse. Absolutt god, men ikke like smakfull som nevnte sted.
Alt i alt, absolutt verdt et besøk.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, ElinSofieEngh
Anmeldt 9. juli 2018

Vi bestilte en klassisk gresk lammerett. Vi måtte se langt etter kjøttet. Maten ble dumpet ned på vårt bord. Kelnerne varmer interessert i å lempe inn nye gjester, enn å yte service. En stor skuffelse.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Kjeros
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Vi spiste her ved tre anledninger i løpet av en uke. Fantastisk god mat og meget bra service. Anbefales på der sterkeste

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, lineo180
Anmeldt 25. september 2017 via mobile enheter

Vi prøvde alle topp 10 restaurantene på Thassos. Mylos hadde den klart beste maten. Det endte derfor med at vi gikk hit flere ganger. De har den beste pastaen og en veldig god lamb kleftiko. Anbefales, og burde uten tvil vært bedre ranket.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Schjelderup

Reisende som så på Mylos Restaurant, så også på

Thassos Town (Limenas), Thasos

Har du vært i Mylos Restaurant? Del dine erfaringer!