“Anbefales!!”

Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 6. september 2019

Dette er en fantastisk restaurant! De har gode solsenger som er gratis mot at man spiser lunsj hos de. De serverer nydelig mat med store porsjoner. Betjeningen er helt fantastiske og de serverer øyas beste coctails. Et must å besøke Samia når man er i Kokkari

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ann_Kristin71

Anmeldt 24. august 2019

Et utrolig hyggelig sted for alle måltider. Familien som driver stedet er superhyggelige, serviceminded og gjestfrie og maten er førsteklasses. Datteren, Zina, lager de beste drinkene vi har fått i Kokkari! Solsengene er gode og attpåtil gratis å bruke hvis du spiser lunsj der. Vårt favorittsted i Kokkari!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hipede
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Dette er masseprodusert mat. Du har garantert fått bedre matopplevelser på steder som Fridays og lignende. Det var dårlig service, de glemte deler av bestillingen, og vi fikk forrett og hovedrett servert i fanget samtidig. All maten ble ferdig på ca 15 min. Vi spiste ikke opp og vi gikk etter ca 40 min. Drinkene var utrolig dårlige og tamme. Anbefaler ikke middag på dette stedet i det hele tatt. Bortkasta penger. Du finner så mange bedre steder og matopplevelser lengre bort i gata.

Dato for besøk: august 2019
Takk, mariejK7379JI
Anmeldt 8. juli 2019

Fantastisk service, rask og god mat,
hyggelige folk og rett på stranda! Masse mat å velge mellom og deilig drikke!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Marthe R
Anmeldt 6. september 2018 via mobile enheter

Avslappet atmosfære, rask servering, god mat, gratis solsenger.
Vi var her en uke og tilbrakte alle dagene hos Samia.
Det gjorde ferien perfekt!
Anbefales på det varmeste.

Takk, Geir S

Reisende som så på Samia Resturant, så også på

Har du vært i Samia Resturant? Del dine erfaringer!