Anmeldt 6. november 2018

Hotelet er ikkje av dei nyaste og mest oppgraderte. Men du føler deg velkomen. Har alt du treng inkludert godt reinhald,og kort veg til butikk Flott basengområde med god plass. Gode småretter i strandbaren. Hotelet ligg heilt ved stranden

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 15asbj_rnh
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Meget fint hotell med flott beliggenhet ved stranden. Rent og og rent overalt, supermarked rett ved hotellet.
Veldig hyggelig personale i resepsjon og restaurant.
Myke og gode madrasser.
Verdens beste Mousaka.
Eneste minus er dusjen som er konstruert til å våte ned hele badgulvet...
Men det er jo et "normalt" problem i Hellas.
Tips! Bestill rom med hav og bassengutsikt

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Combo97
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Glimrende plassering rett ved stranden . Supermarked rett ved siden av hotellet, men anbefaler heller butikker i hovedgaten da personalet er sure ,og dessuten dyrere på varene. Solstoler ved stranden koster 7 euro pr.par. Helt unødvendig utgift da, du kan bare gå 30 meter fra hotellets egne solsenger med parasol. Noe maurproblem fra terrassen og ganske harde madrasser i sengene . Helt fantastisk servicenivå på personalet ,særlig i strandrestauranten. Anbefaler buss til Lindos og Pefkas ,1.80 euro. Anbefaler dette hotellet .

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Curiosity472508
Anmeldt 17. juni 2018 via mobile enheter

Vi var her på par tur. Blide og hyggelige ansatte. Selve hotellet skulle hatt seg en liten renovering om en vil ha det topp morderne, men selve rommene var romslige. Flott basseng område som ligger rett ved havet. Frokosten kan bli litt kjedelig, da valget var kokt, speilegg eller eggerøre. Men totalt sett var det et koselig hotell.

Dato for oppholdet: juli 2017
2  Takk, westwoodcom
Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Vi er 1 varm uke på Rhodos St James hotell, en perle ved Middelhavet. Her har vi det herlig. Flott beliggenhet rett på stranden. Gode forhold på alle måter. Blid og hjelpsom betjening og superflink kokker som disker opp med smakfulle retter. Rommet blir ryddet og vasket på forbilledlig måte hver dag. På sengen ligger laken bretter som sommerfugl. Og håndklær med blomst stukket mellom så alt ser reint og innbydende ut. Et sted å komme tilbake til. Takk for oss!

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, TorilM32