Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Har hatt eit fantastisk flott opphold på dette koselige hotellet. Rommene er nyrenovert i 2019, med flotte bad og kjøkkeninnredning. Deilige myke senger. Kort vei til stranda, der det aldri var problem å finne ledige solsenger, var heller ikkje problem å finne solsenger ved bassenget. Rommene vart reingjort hver dag, og meget fornøyd med reingjøringa. Koselig bassengbar, der du får gode og enkle retter. Service vennlig personale. Ser at noen hadde problem med vatn som fløt utover hele gulvet når en dusjet, tips her er at døra inn til badet også fungerer som dusjdør, da unngår man dette problemet. Alt i alt eit perfekt hotell for oss som ikkje er så glad i store hotell, der man må stå i kø for alt mulig, og må tidleg opp for å sikre seg dei beste solsengene. Savnet kun oppvaskmiddel, kost og kjøkkenhåndkle.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Sunnhordlending
Anmeldt 5. august 2019

Har vart i 2 uke på james hverdag. kald øll, nydelig mat,fantastisk service. Ble behandlet som familie. Ambefaller på det sterkeste.
PS clubsandwich bør prøves

Hilse til Giorgos megi. Tusen takk for nydelig service.

Kommer tilbake definitely

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Konstantinos T
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet har topp beliggenhet, stille og rolig område. Kort avstand til Lindos, som jeg anbefaler et besøk til. Rommene på hotellet var helt grei standard, sengene var gode. Fikk utmerket service av de som jobbet i resepsjonen og bassengbaren. Det som trekker ned er dårlig renhold av rommene, noen dager var bedre enn andre. Var også en del maur på rommet. Dette er veldig synd, da det trekker ned helhetsopplevelsen av hotellet. Måtte selv kjøpe håndsåpe og ting til oppvask. Det var også umulig å dusje uten at hele badet ble vått. Tross dette kunne jeg fint reist tilbake til hotellet, da atmosfæren var veldig behagelig. Det var god mat i bassengbaren, og som tidligere nevnt, veldig god service! Uten at det ble slitsomt. Området føltes veldig trygt, og det var kort vei til ulike supermarked og spisesteder.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, josefina435
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet beste reklame ligger i beliggenheten med eget basseng og 20m ned på stranda. Dette teller høyt for min familie.
Restaurant i bassengområdet med god mat, både lunsj og middagsretter. Frokosten er enkel og ikke så mye å skryte av.
Betjeningen er veldig hyggelig. Rommene har god airconditioning og oppleves bra for er ferieopphold. En minus må gå til det trådløse nettet. Dette føles svært tregt og irriterende.
Alt i alt et bra hotell som kan anbefales!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, steinoo
Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Alle som jobber på hotellet er super hyggelige.
Hotellet er reint og veldig stille og rolig.
Perfekt beliggende, bare få meter fra havet.
Vi spiser glutenfritt. Det var ikke noe problem. De laget så mye god mat til oss. Og rett over gaten var et supermarked. Der fikk vi glutenfritt brød.
Vi kommer tilbake

Dato for oppholdet: juni 2019