TripAdvisor
Lardos
Publiser
Innboks
Søk

“Fantastisk, delikat og god mat”
Anmeldelse av Popis Garden Restaurant

Popis Garden Restaurant
Vurdert som nr. 5 av 24 Restauranter i Lardos
Kjøkken: Gresk
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Middagsalternativer: Sent på kvelden
Anmeldt 9. juli 2019

I idylliske omgivelser i en hage. En smaksopplevelse av det sjeldne. Nydelig anrettet! Desidert en av de beste matopplevelsene vi har hatt i Hellas. Koselig betjening og god service. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, mjons

Anmeldt 9. juli 2019 via mobile enheter

God mat, hyggelig betjening, fint lokale...lite å utsette her.
Bare husk på å spør om du har allergier. Menyen er ikke tydelig nok i seg selv.

Prøvde grillspyd av kylling, og grillet laks med blomkålpure og rødbetesalat. Begge var passe store retter og smakte godt.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, olasonn
Anmeldt 11. juni 2019 via mobile enheter

Utrolig god mat til en fin pris. Hadde også god husets vin og gode drinker. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 409iselink
Anmeldt 25. mai 2019 via mobile enheter

Vi oppdaget dessverre denne restauranten litt for sent og spiste der 3 av 7 kvelder. Spiste chicken souvlaki som var delikat presentert med en fantastisk tzatziki. Champagne kyllingen var en smakseksplosjon. Chocolate sphere var artig presentert der servitøren helte varm karamellsaus over en hvit sjokolade som inneholdt iskrem. En fantastisk opplevelse.

Synd at restauranten er litt bortgjemt, for vi var litt skeptisk til at det så tomt ut førte dagen. Man må gå gjennom barlmrådet og et innglassert serveringsområde før man kommer inn i selve hagen. Koselig stemning med lys i trærne og små bord med hvite duker. Litt uerfarne servitører, men det ga bare en mer avslappet stemning. De var blide og høflige. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, gretebirkelid
Anmeldt 21. mai 2019 via mobile enheter

Deilige møre Spareribs delikat servert. Hyggelig betjening, god service og grei pris. Hit kommer vi gjerne flere ganger.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, Toril M

Reisende som så på Popis Garden Restaurant, så også på

Har du vært i Popis Garden Restaurant? Del dine erfaringer!