Anmeldt 4. mars 2021 via mobile enheter

Vi overnattet i ei bytte på Olderelv camping i Skibotn. Flott opphold ei en hytte med alle fasiliteter. Fantastisk veldrevet campingplass. Hyggelig betjening, flotte fasiliteter og godt tilrettelagt for telt, bobil, campingvogn .Takk for oppholdet, vi kommer igjen sommeren 2021.

2  Takk, Runar P
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Flott stor camping med god stemning og alle fasiliteter. Deilig nybakt brød i butikken! Pen og velstelt campingplass. Mange som er der på lang ferie. Skibotn er en vakker plass med utsikt til Lyngsalpene og utgangspunkt for mange turer.

2  Takk, IngunnLian
Anmeldt 14. juni 2019

Romtips: Road is a bit noisy, choose a place away from it.
Dato for oppholdet: juni 2019
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter