Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat i restauranten, veldig hyggelig betjening.
Litt overdrevent å kalle det minizoo da di hadde lam, og noen ville kaniner på området. Men ellers var det gratis utlån av kajakker og tråbåt. Betalte 320 per natt for campingvogn med strøm, noe som er rimelig. De hadde mulighet for leie av grillhytte (600kr) , sauna (1200kr) og badestamp (1200) men det var ganske dyrt, så vi valgte å ikke benytte di. Servicehuset var slitent, mye godt synlig spindelvev over toalettavlukkene, ble ikke fjernet på den tiden vi var der.
Vi hadde en flott ferie der, og kommer nok tilbake ettersom di er så hyggelige.

Takk, Miriam O
Anmeldt 6. mars 2021

På gjennomreise i Lofoten, innom Sandsletta, Laukvika og Sildpollneset.

Helt unikt sted med vakre omgivelser. Skal tilbake så snart som mulig.

Det er her Lofoten fantastiske fjellkjede starter når du kommer nordfra.

Helt magisk.

Romtips: De mellomstore hyttene har fin utsikt :-)
Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 557ernstc
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha lest mange gode anmeldelser om denne campingen, såg vi frem til å være her. For det første var wifi svært dårlig. Det var ingen telia dekning heller, så vi kunne ikke bruke Internett. Ungene hadde gledet seg til å møte dyrene. De eneste dyrene var fire løse kaniner. Toalettene hadde virkelig trengt en oppgradering! Vi måtte stå parkert på en grusplass. Det som var positivt var at de hadde en gratis padlebåt og to gratis kajakker.

Takk, jehehu
Anmeldt 22. mai 2018

Sandsletta camping ligger i Laukvik omtrent en halvtimes kjøring nord for Svolvær. Grunnen til at det ble her, var at de var de første til å svare da vi tok kontakt n, noen måneder før ferien for å bestille plass. Mulig campingplassene i Lofoten har så mye å gjøre at de ikke trenger å svare på henvendelser... Men Sandsletta kom med rask og hyggelig tilbakemelding. Da vi kom fram en iskald juli kveld etter en lang dag på veien, synes vi at plassen så ganske trist ut. Men da vi fikk varmen i hytta og oss og litt mat og wifi som tenåringen var fornøyd med, så ble det et koselig opphold på to netter.

Vi bodde på hytta nr 18, ligger for seg selv, men har likevel kort vei til dusj og do. Det var rent og pent, hyggelig betjening i resepsjonen og en restaurant som så fristende og koselig ut, men som vi ikke prøvde. Omgivelsene er fine, ligger nydelig til ved vannet, vi fikk med oss en nydelig solnedgang og det var en koselig plass å være.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, Berit H
Anmeldt 12. november 2017 via mobile enheter

Nydelig mat med familien på farsdag. Alltid god service og ro i luften. Perfekt for barnefamilier. Anbefales.

Biff med potet og peppersaus er fint, eplekake med vaniljeis og pisket krem er himmelsk hos Sandsletta Camping.

Takk for denne gang.

Dato for oppholdet: november 2017