Flott sted men med inngangsbillett?

Et vakkert gammel fiskevær, men en enterance fee på 100 kr per capita uansett formålet med besøket... les mer

Anmeldt 1. juli 2021
Obotty
Sogndal, Norge
Kjære Nusfjord 29.6.21

Var innom Nusfjord i skikkelig dårlig vær med regn og vind. Vil allikevel si at det var en meget... les mer

Anmeldt 29. juni 2021
123terjeh
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Nusfjord
Anmeldt 26. juli 2020

Besøkte stedet igår. Vi var 4 voksne og et barn. Måtte betale 400 kr (100 kr per voksen) . Dette er bare en lille havn med overnatningmulighed og spisesteder . Stedet er totalt «over-priced», dyr mat, dyr overnatting, dyr inngang for at se noget som du ser overalt i Lofoten.
Stedet er IKKE at anbefale !
Ellers kan Lofoten anbefales - masse GRATIS naturopplevelser !

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 884pera
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Seerverdig - godt formidlet lokalhistorie. Besøk gjerne bakeriet. Ta med kameraet for her er det mye artig å knipse. Krykkja liker å posere foran kameraet.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, veronicabS1374NY
Anmeldt 27. juni 2020

Vi er en familie på fem som skulle innom Nusfjorden og spise litt. Veldig fint landskap, men når vi skulle ned til selve Nusfjorden ble vi bedt om å betale 100 kroner per person. Ingen familierabatt eller barnerabatt, og dette var kun for å få besøke stedet. Alt for dyrt for oss, så vi snudde. Trekker ned inntrykket av Lofoten, negativ opplevelse.

Dato for opplevelse: juni 2020
10  Takk, Turistfrabergen
Anmeldt 17. august 2019

Tilbragte en natt i rorbu. Koselig og rolig liten plass med ett par restauranter hvor vi fikk servert lokal mat av god kvalitet, men det var litt dyrt.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, HMB70
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Kr 100 pr pers for å komme inn i det nedlagte fiskeværet blir dyrt for en familie. OK, men veldig "turistifisert".

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, BeAa30