Flott sted men med inngangsbillett?

Anmeldt 1. juli 2021
Obotty
Sogndal, Norge
Kjære Nusfjord 29.6.21

Anmeldt 29. juni 2021
123terjeh
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Nusfjord
Anmeldt 31. juli 2021

Peneste fiskelandsby i Lofoten. Mindre enn Henningsvær, mer kompakt enn enn Å. Rolig plass, med autentiske bygg, kunst og utstillinger av diverse. Egen landhandel, cafe. Kan leie rorbuer her. Lite parkeringsplasser. Nydelig utsikt over plassen og fjorden oppå steinknausene.

1  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Folketomt og det mestd stengt, likevel skulle de ha penger for at vi tuslet gjennom en sen ettermiddag. Vi skulle bare ha en kaffe, men den var også stengt.

Takk, AnitaM1705
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi snudde så fort vi fant ut at det var 100,- pr person for å komme inn. Helt hårreisende! Man betaler da ikke for å gå på Bryggen i Bergen, for eksempel. Ta heller betalt dersom man vil inn i bygningene å se. La selve området være gratis.

Svært trang og liten parkering for personbiler.

Det så fint ut på avstand, da. Reis heller til Å - der er det gratis å gå!

Takk, GlintingHobgoblin365
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Et vakkert gammel fiskevær, men en enterance fee på 100 kr per capita uansett formålet med besøket virket lite gjennomtenkt. Om formålet var å spise lunch eller middag her å ikke bare å se på stedet, så burde de 100 kronene ha gått i fradrag på restaurantregningen. Uansett, en perle er det.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Obotty
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Var innom Nusfjord i skikkelig dårlig vær med regn og vind. Vil allikevel si at det var en meget bra opplevelse. Å betale 100,- for å komme inn synes vi er helt greit. Hele stedet er et museum med utrolig mye å se på og lære om. Fantastisk hyggelige personer som ga oss mye god informasjon om stedet og historien. Tusen takk fra et par fra Vestlandet på tur i en gammel grønn Corolla

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, 123terjeh