Flott sted men med inngangsbillett?

Et vakkert gammel fiskevær, men en enterance fee på 100 kr per capita uansett formålet med besøket... les mer

Anmeldt 1. juli 2021
Obotty
Sogndal, Norge
Kjære Nusfjord 29.6.21

Var innom Nusfjord i skikkelig dårlig vær med regn og vind. Vil allikevel si at det var en meget... les mer

Anmeldt 29. juni 2021
123terjeh
Bergen, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Nusfjord
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fin natur og sikkert mye fint og se. Da det kostet 100kr per person, og vi var 7stk, valgte vi å ikke gå inn. 700kr for å se på noe syns vi var i det drøyeste laget. Vi spurte om vi kunne ta turen til bakeriet uten å betale, og det fikk vi lov til. Veldig gode bakevarer der, men litt lite sitteplasser. Var også litt kaotisk å finne parkeringsplass.

Takk, Navigator23776595454
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Freidig krav om 100,- i avgift per pers for å komme til området. Ble dyr kaffe for de av oss som ikke var veldig interessert i museumsbesøk. Trist utvikling - ingen skilting ved veien heller…

1  Takk, jkse_no
Anmeldt 31. juli 2021

Peneste fiskelandsby i Lofoten. Mindre enn Henningsvær, mer kompakt enn enn Å. Rolig plass, med autentiske bygg, kunst og utstillinger av diverse. Egen landhandel, cafe. Kan leie rorbuer her. Lite parkeringsplasser. Nydelig utsikt over plassen og fjorden oppå steinknausene.

1  Takk, MisterRAJ
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Folketomt og det mestd stengt, likevel skulle de ha penger for at vi tuslet gjennom en sen ettermiddag. Vi skulle bare ha en kaffe, men den var også stengt.

Takk, AnitaM1705
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Vi snudde så fort vi fant ut at det var 100,- pr person for å komme inn. Helt hårreisende! Man betaler da ikke for å gå på Bryggen i Bergen, for eksempel. Ta heller betalt dersom man vil inn i bygningene å se. La selve området være gratis.

Svært trang og liten parkering for personbiler.

Det så fint ut på avstand, da. Reis heller til Å - der er det gratis å gå!

Takk, GlintingHobgoblin365