“Beste fiskesuppe”

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020

Beste fiskesuppen vi har smakt .Fiskesuppe med fisk !! Og utrolig godt brød og smør Atmosfæren var nydelig,betjeningen var super hyggelige og utsikten var bra.Kan anbefales på det sterkeste

Takk, 982margretheh

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dro til Nusfjord en regnværsdag i Lofoten, ens ærend for å spise lunsj på Karoline's da vi hadde lest at det var verdt et besøk. Det var det så absolutt!! Du måtte betale 100 kr per pers for å komme inn på området der restauranten ligger ettersom hele området er å betegne som et museum, men det var fort glemt da maten kom på bordet. Jeg hadde fiskesuppe og samboeren min hadde bacalao! Begge deler var helt nydelig, og sammen med utsikten over Nusfjord spilte det liten rolle at det blåste og regnet utenfor lunsj eller middag - denne restauranten bør besøkes uansett!!

Takk, Bexi87
Anmeldt 7. juli 2020

Veldig bra middag, dagens fangst som var kveite. Dessert var multe crem brulle med sorbet som var helt utsøkt. Hyggelig betjening og god utsikt.

Takk, trondg328
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi ønsket bare å ta en liten rett i Nusfjord, men alle andre steder enn denne var stengt, så da ble det småretter her. De hadde plass selv om mye var booket for kvelden. Vi spiste begge de to mindre rettene de hadde på delings og ble sånn passe mett. Det var blåskjell og pasta med tang. Begge retter var gode, særlig likte vi pastaen. Stedet er nydelig, men for oss føles det kanskje noe mer stivt enn personlig og avslappende.

Vi er litt delt i hvordan vi ble plassert ved bordet. Da kelneren plasserte begge på ene siden av bordet, slik at vi kunne nyte utsikten. Men ved utsikten ut satt det en hel familie, så da følte vi at vi ble sittende å se på dem. Ellers ble vi godt tatt imot og godt oppvertet.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Dette er en restaurant som er verdt og besøke. Nydelig maritim atmosfære utgjør en trivelig og hyggelig atmosfære. De ansatte er hyggelige, effektive og flinke. Maten var utsøkt, og kan anbefale dagens fangst eller fiskesuppe.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, edvardkristoffersen

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!