“Kom for seint til lunsj og da fikk vi ingenting”
Anmeldelse av Restaurant Karoline

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Ingen sørvis å spore på denne restauranten som trolig serverer frokost og lunsj til de i rorbuene rundt..? Vi kom tidlig på formiddagen og ville ha en kaffe og noe å tygge på. Matserveringen var visstnok stengt fram til... ja vi ble for sjokkert til å få det med oss. Vi gikk på det bakeriet i det lille huset isteden..

Takk, veronicabS1374NY
CICHospitality, Agency / Consultant på Restaurant Karoline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Veronica, våre åpningstider er som følger;

Frokost 08:30 - 10:00
Lunsj 12:00 - 16:00
Middag 17:00 - 22:00

Vi er glad for at bakeriet kunne servere dere kaffe i fantatiske omgivevlser.

Dere er hjertelig velkommen til å prøve ut Karolina på et senere tdspunkt!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Plassen en bare MÅ innom å spise på når en er i Lofoten!
Nusfjord er jo også da bare en unik perle av ett sted, med sine fiskevær og autensitet!
Nydelig mat, fantastiske gamle lokaler, og hyggelig betjening!

1  Takk, Mr_Viking1

Tusen takk for din tilbakemelding, mr vikting!

Vi er helt enig med deg, Nusfjord er en perle i historiske omgivelser.

Det er veldig hyggelig at du nevner vårt personalet som gjør sitt ytterste for å ivareta alle besøkende.

Velkommen tilbake til Nusfjord resort og Karolina!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sjeldent god matopplevelse. Spiste grilla tørrfisk som hadde perfekt konsistens og var meget god på smak. Fransk rødvin passet til fisken. Godt brød før middagen.

Takk, monwar69
Anmeldt 17. juli 2020

Beste fiskesuppen vi har smakt .Fiskesuppe med fisk !! Og utrolig godt brød og smør Atmosfæren var nydelig,betjeningen var super hyggelige og utsikten var bra.Kan anbefales på det sterkeste

Takk, 982margretheh
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dro til Nusfjord en regnværsdag i Lofoten, ens ærend for å spise lunsj på Karoline's da vi hadde lest at det var verdt et besøk. Det var det så absolutt!! Du måtte betale 100 kr per pers for å komme inn på området der restauranten ligger ettersom hele området er å betegne som et museum, men det var fort glemt da maten kom på bordet. Jeg hadde fiskesuppe og samboeren min hadde bacalao! Begge deler var helt nydelig, og sammen med utsikten over Nusfjord spilte det liten rolle at det blåste og regnet utenfor lunsj eller middag - denne restauranten bør besøkes uansett!!

Takk, Bexi87

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!