“Anbefales”

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Svært god mat i meget hyggelige omgivelser. Om man er heldig å få vindusplass har man flott utsikt ut mot fiskeværet. Vi stod lenge og ventet for å få kontakt med personalet, men da vi først fikk satt oss kom smilet på iallfall den ene kelneren.

Dato for besøk: august 2020
Takk, Monica T

1923 av 239 anmeldelser

Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Meget god mat, flotte lokaler og god service av hyggelige servitører.
Grillet tørrfisk og Entrecote kan anbefales

Dato for besøk: august 2020
Takk, 634clausv
Anmeldt 2. august 2020

Anbefaler virkelig et besøk på Karoline restaurant hvis en er i Nusfjord.
Nydelig mat og hyggelig betjening.

Takk, Marianne M
Anmeldt 28. juli 2020

Av anmeldes her og ellers skulle en tro dette var en god restaurant. Rettene er stivt priset, noe som er ok skulle kvaliteten stå i stil, her gjorde den det ikke. Fikk servert det jeg vil kalle husmanns kokt fisk alla 1980. Kunne og burde ikke vært varmebehandlet så lenge som den gjorde. Min samboer fikk blåskjell som smakte bra. Restauranten har stort vin rom midt i spisesalen. Det var derfor litt overraskende at hvitvinen ble servert varm.

Takk, EirikHelgoy
CICHospitality, Agency / Consultant på Restaurant Karoline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Hei Erik, tusen takk for din tilbakemelding.

Under middels er selvsagt ikke den standarden vi ønsker å gi til våre gester.
Det er svært få hvitviner som skal serveres varm, og det er beklagelig at dette har vært tilfelle.
Jeg håper at vi fikk rettet opp inntrykket hvis dere sa ifra når dere var hos oss.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Vi storkoste oss på denne fantastiske plassen i Lofoten. Menyen var spennende og maten særdeles smakfull, servicen personlig og effektiv og atmosfæren upåklagelig. Denne kan absolutt anbefales og er verdt et besøk.

1  Takk, tabw47

Hei Tabw, tusen takk for at du har delt din opplevelse av Karoline med reisende fra hele verden!

Atmosfæren hos oss er helt unik i autentiske lokaler.
Det er veldig positivt at både maten og våre ansatte falt i smak!

Vi gleder oss til å se deg igjen.

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!