“Vi kom til Nusfjord på anbefaling”
Anmeldelse av Restaurant Karoline

Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Vi kom til Nusfjord på anbefaling pga Restaurant Karoline og vi fikk fantastiske tre retter. Forrett planke med tre ulike retter og laksen var perfekt. Fiskesuppa var god. Dagens fangst til hovedrett som var torsk, smelta på tunga - anbefales virkelig. Dessert brunost panacotta, beste jeg har smakt.
God drikke, blide og veldig våkne servitører.
En fantastisk utsikt da vi fikk vindusbord, litt grått denne dagen, men ro og godt for sjæla.
En perle verdt å svinge innom bare for opplevelsen på denne flotte restauranten

Takk, Unnlis
CICHospitality, Agency / Consultant på Restaurant Karoline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Hei Unnlis,

tusen takk for din tilbakemelding.
Restaurant Karoline streber etter kvalitet i alle ledd. Det er derfor veldig hyggelig at du verdsetter våre lokale råvarer.
Vårt personalet gjør sitt ytterste for at du som gjest skal føle deg velkommen, enten som gjest på hotellet eller om du svinger innom.

Vi gleder oss til å se deg på et senere tidspunkt!

Anmeldt 7. august 2020

Fantastisk god mat i et veldig koselig og stemningsfult lokale. Kjempe hyggelig servitør.
Vi delte en forrett som besto av lokale råvarer. Denne var utrolig god, se bilde.

Takk, Cathrinewah
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Svært god mat i meget hyggelige omgivelser. Om man er heldig å få vindusplass har man flott utsikt ut mot fiskeværet. Vi stod lenge og ventet for å få kontakt med personalet, men da vi først fikk satt oss kom smilet på iallfall den ene kelneren.

Takk, Monica T
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Meget god mat, flotte lokaler og god service av hyggelige servitører.
Grillet tørrfisk og Entrecote kan anbefales

Takk, 634clausv
Anmeldt 2. august 2020

Anbefaler virkelig et besøk på Karoline restaurant hvis en er i Nusfjord.
Nydelig mat og hyggelig betjening.

Takk, Marianne M

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Reine, Moskenes kommune

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!