“Kjempe koselig sted og god mat”
Anmeldelse av Restaurant Karoline

Restaurant Karoline
Vurdert som nr. 1 av 3 Restauranter i Nusfjord
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempe koselig sted og god mat. Vi bestilte fiskesuppe og den var god. Eneste jeg kunne ønsket meg var at de var litt mer rause med porsjonene for de var litt små. Lite, men godt.

Lokalene er veldig koselige og det er fin stemning i hele Nusfjord.

2  Takk, iFers

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ein grå og skoddetung dag blei til ei god oppleving etter å ha besøkt restaurant Karoline. Vi spiste fiskesuppe og blåskjell. Nydeleg mat og kjempegod service. Servitørane passa heile tida på at vi hadde det vi trengte. Anbefaler eit besøk her!

Takk, Dagun2014
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted med god atmosfære. Vi spiste blåskjell. Godt, men for mye salt (gjaldt også for pommes frites som kom til). Vel verdt et besøk - men neste gang ber vi om mindre salt i maten.

Takk, TrineL1972
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

På vår ferd utover Lofoten kjørte vi innom Nusfjord for opplevelser og lunsj. Svært hyggelig ramme i lokaler tilpasset stedet og historien. Det ble valgt fiskesuppe og blåskjell fra menyen som ble servert av hyggelig betjening. Vi spiste med utsikt over havna på en strålende dag. Fiskesuppen var fyldig og smakte fortreffelig, men blåskjellene tok et steg opp - årets beste så langt.

For de som er i området anbefaler jeg et måltid her!

1  Takk, VidarS_13
Anmeldt 7. juli 2021

Deilig mat. Gode smaker og fint presentert. Det er litt langt mellom gode restauranter i Lofoten dessverre, men dette er ein av dei. Og lokalet er fantastisk, veldig god atmosfære. Vi spiste kamskjell til forrett. Til hovudrett spiste eg torsketunger, som var perfekt tilberedt med enkelt, men godt tilbehør. Boknafisken var også god, og sjømatpastaen. Servitøren som tok i mot oss var veldig proff og trivelig, men så fikk vi en anna under måltidet. Vi bestilte berre vatn først, nokre ville ha med kullsyre og nokre uten, men så fikk vi to glass kvar med eit av kvar. Litt rart, og servitøren spurte ikkje om meir drikkebestilling. Allereie då tenkte eg at her blir det nok ein del feil i bestillingane, dessverre fekk eg rett. Ho gjorde ganske mange feil, og burde nok spurt på nytt når ho ikkje fikk med seg bestillingane. Vi var to som skulle ha forrett, ein av oss fikk. Kjøkkenet var raske og lage ein til når feilen vart oppdaga. Sønnen min er ganske kresen, så hamburgeren vart nøye bestilt uten mange av ingrediensene. Men vart likevel servert med dei. Igjen var kjøkkenet veldig proffe og beklaga og laga på nytt (sjølv om feilen nok var i bestillinga til kjøkkenet). Servitøren sleit med å få med seg det vi bestilte av drikke undervegs, og vi måtte bestille to gonger for at ho skulle få det med seg, fleire gonger. Det var ikkje så lett å få kontakt for å bestille ekstra heller. Med litt meir serveringstrening, og litt meir smil og kommunikasjon, så blir det nok bra. Nusfjord er ein fantastisk fin plass å besøke, og eg ville heilt klart ete på restauranten igjen. Det var fleire rettar på menyen som såg veldig fristande ut. For dei som likar dessert, så var dattera mi svært fornøgd med sjokoladedrømmen. Alkoholfrie alternativ til drikke var også bra. Vi drakk sparkling tea, som var veldig godt.

Takk, Lisaalvestad

Reisende som så på Restaurant Karoline, så også på

Har du vært i Restaurant Karoline? Del dine erfaringer!